کد خبر : 1646305 | 07 آبان 1398 ساعت 09:20 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

احضار کاپیتان آرسنال به جلسه اضطراری در باشگاه

باشگاه آرسنال بعد از واکنش منفی هواداران این تیم نسبت به حرکت ژاکا بازیکن این تیم در مقابل تماشاچیان، او را به جلسه‌ای اضطراری با سرمربی و مدیر فنی تیم دعوت کرده است.

احضار کاپیتان آرسنال به جلسه اضطراری در باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، بعد از واکنش بحث‌برانگیز گرانیت ژاکا کاپیتان آرسنال نسبت به هواداران این تیم در جریان دیدار روز یکشنبه آرسنال مقابل کریستال پالاس، باشگاه آرسنال از او خواست تا در یک جسله اضطراری با اونای امری، سرمربی و ادو، مدیر فنی تیم شرکت کرده و با آنها گفتگو کند.

 

1446902

 

در جریان تساوی 2-2 آرسنال مقابل کریستال پالاس، ژاکا در حالی که در حال ترک زمین و تعویض شدن بود با هو شدن  از طرف تماشاچیان آرسنالی روبرو شد و در واکنش دستش را روی گوشهای خود گرفت و به هواداران توپچی‌ها توهین کرد. بعد از آن بسیاری از هواداران و ستاره‌های سابق آرسنال از او به شدت انتقاد کرده و خواهان پس گرفتن بازوبند کاپیتانی شدند.

 

رسانه‌ها گزارش دادند که باشگاه آرسنال درباره این ماجرا از ژاکا دعوت کرده که دیروز درباره آینده‌اش در باشگاه با امری و ادو گفتگو کند ولی تا این لحظه گزارشی رسمی از آنچه در این دیدار گذشته منتشر نشده است. امری بعد از بازی کریستال پالاس از ژاکا صراحتا انتقاد کرده و گفته بود واکنش نشان دادن او به تماشاچیان کاری نادرست بوده است.

 

 

دیدگاه‌ها