کد خبر : 1646306 | 07 آبان 1398 ساعت 09:40 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

وین رونی: لیگ آمریکا از بازیکن‌ها سواستفاده می‌کند

وین رونی که در پایان فصل لیگ آمریکا را ترک کرده و به انگلیس بازخواهد گشت می‌گوید در آمریکا با دستمزدهای پایینی که به فوتبالیست‌ها پرداخت می‌شود از آنها سواستفاده می‌شود.

وین رونی: لیگ آمریکا از بازیکن‌ها سواستفاده می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی، اسطوره فوتبال انگلیس و باشگاه منچستریونایتد که مدتی است در لیگ MLS آمریکا برای باشگاه دی‌سی یونایتد بازی می‌کند ولی قرار است در پایان فصل جاری این لیگ با آمریکا خداحافظی کرده و به انگلیس برگردد می‌گوید دستمزد بازیکنان در آمریکا باید افزایش یافته و لیگ MLS از یک بازار نقل و انتقالاتی شبیه بازار نقل و انتقالات اروپا استفاده کند. رونی معتقد است در آمریکا از فوتبالیست‌ها سواستفاده می‌شود.

 

1447081

 

رونی آخرین بازی خود برای دی‌سی یونایتد را در ماه اکتبر انجام داد. دی‌سی یونیاتد در آن بازی در رقابتهای پلی‌آف لیگ MLS مقابل تورنتو اف‌سی شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت. رونی قرار است در پایان فصل لیگ آمریکا به انگلیس برگردد تا به عنوان بازیکن- مربی به باشگاه دربی کاونتی ملحق شود.

 

وین رونی در این باره گفت:" دستمزد درصد زیادی از بازیکنهای اینجا واقعا مشکل‌ساز است. به نظر من با توجه به درآمدی که این لیگ دارد، دستمزد بازیکنها کمتر از آن چیزی است که باید باشد. به خصوص برای بازیکنهای جوان. این به نظر من درست نیست".

 

اسطوره فوتبال انگلیس و باشگاه منچستریونایتد در ادامه گفت:" آنها را با بازیکنهای آمریکایی دیگر مقایسه می‌کنند و نه بازیکنهای خارجی و این به نظر من کار درستی نیست. آنها لیاقت دستمزدهای بیشتر از این را دارند چون همانقدر کار می‌کنند که ما کار می‌کنیم و همانقدر تمرین می‌کنند که ما تمرین می‌کنیم. خیلی وقتها احساس می‌کنم از آنها دارد سواستفاده می‌شود".

 

دیدگاه‌ها