کد خبر : 1646313 | 07 آبان 1398 ساعت 10:40 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

میلنر: هواداران راحت باشند، لیورپول آرام است

جیمز میلنر، هافبک لیورپول می‌گوید هواداران این تیم نباید بابت قهرمانی این فصل تیم‌شان در لیگ برتر نگران باشند چرا که لیورپولی‌ها با تمرکز بالا برای رسیدن به این عنوان تلاش می‌کنند.

میلنر: هواداران راحت باشند، لیورپول آرام است

به گزارش "ورزش سه"، جیمز میلنر، ستاره خط میانی لیورپول از هواداران این تیم که بی‌صبرانه خواهان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر توسط تیم محبوب‌شان هستند و به دلیل رقابت نزدیک و فشرده فصل گذشته لیورپول و منچسترسیتی که امسال هم ادامه دارد عصبی شده‌اند خواست که از طی شدن این مسیر توسط مرسی‌سایدی‌ها و همینطور از عنوان قهرمانی اروپا که در اختیار تیم‌شان است لذت ببرند و خیال‌شان راحت باشد که لیورپول با روحیه و تمرکز بالا برای فتح جام در لیگ برتر تلاش می‌کند.

 

میلنر قبول دارد که فصل گذشته درحالیکه هواداران انتظار داشتند لیورپول بعد از نزدیک به سی سال قهرمان انگلیس شود رقابت نفس‌گیر با منچسترسیتی برای آنها عصبی‌کننده بوده ولی میلنر در عین حال می‌گوید که فشار ناشی از این انتظارها بر لیورپول تاثیر منفی نگذاشته و آنها این فصل مصمم به قهرمانی هستند.

 

1447090

 

میلنر در این باره گفت:" فصل گذشته هواداران ما حسابی عصبی شده بودند. من اولین بار بود که چنین فضایی را در آنفیلد احساس می‌کردم. ولی در رختکن ما هیچ تغییری بوجود نیامده. بچه‌های ما همیشه آرام و با اعتماد به نفس هستند. امیدوارم قهرمانی ما در چمپیونزلیگ توانسته باشد هواداران را آرام کند. امیدوارم هواداران بتوانند از مسیری که با هم طی می‌کنیم لذت ببرند. فارغ از جامها، با هم قدم زدن در این مسیر است که باید از آن لذت برد".

 

اما میلنر در بخش دیگری از صحبتهای خود به انتقاد از VAR پرداخت و گفت معتقد است از این فناوری به درستی استفاده نمی‌شود و به همین دلیل VAR در حال خراب کردن فضای فوتبال باشگاهی انگلیس است.

 

میلنر در این باره گفت:" من به هیچ وجه طرفدار VAR نیستم. شاید به این خاطر است که من قدیمی هستم ولی به هر حال این روزها حرف و حدیثهای زیادی درباره VAR وجود دارد. فناوری خط دروازه عالی است چون در جا تصمیم می‌گیرد. ولی VAR که تصمیمهایش صفر و یکی نیست در حال خراب کردن جو فوتبال انگلیس است. شما گل می‌زنید و شادی می‌کنید ولی بعد می‌گویند نه، صبر کنید، باید ببینیم VAR گل را قبول می‌کند یا نه".

 

دیدگاه‌ها