کد خبر : 1646332 | 07 آبان 1398 ساعت 12:00 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

ممفیس دیپای: امباپه کابوس مدافعان است

ممفیس دیپای، مهاجم هلندی باشگاه لیون، در یک مصاحبه تمجید ویژه‌ای از عملکرد کیلیان امباپه انجام داد.

ممفیس دیپای: امباپه کابوس مدافعان است

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن موفق شد در ابتدای هفته با نتیجه ۴-۰ از سد مارسی عبور کند. در این دیدار کیلیان امباپه و مائورو ایکاردی هرکدام دو بار برای پی اس جی گلزنی کردند. 


کیلیان امباپه جوان که در ابتدای فصل با یک مصدومیت بد موقع مواجه شد، حالا به میادین بازگشته و به نظر می رسد که در فرم بسیار خوبی نیز قرار دارد. او با زدن دو گل در مقابل مارسی تعداد گل های خود را در فصل جدید به عدد ۸ رساند.

 

1447126

 

در همین رابطه ممفیس دیپای مهاجم هلندی باشگاه لیون تمجید ویژه‌ای از عملکرد کیلیان امباپه ۲۰ ساله انجام داده است. او گفت: " امباپه یک بازیکن بسیار فوق العاده است. او می تواند الهام بخش تمام مهاجمان دنیای فوتبال باشد. همچنین امباپه یک کابوس برای تمام مدافعان به حساب می آید. من خودم یک مهاجم هستم و واقعاً همیشه از عملکرد فوق‌العاده او لذت می برم."

 

بسیاری از طرفداران و کارشناسان فوتبال، سطح لیگ یک فرانسه را پایین می دانند و دستاوردهای بازیکنان را در این لیگ کم ارزش تلقی می کنند؛ موضوعی که با انتقاد دیپای همراه بوده است. او در این باره گفت: " این رقابت‌ها دست کم گرفته می شود چرا که مردم از سطح بالای آن آگاه نیستند. سطح رقابت ها در اینجا بسیار بالا است و بیشتر تیم ها نمایش فیزیکی و سرعتی بسیار خوبی دارند. مسئولان فوتبال فرانسه طی سالهای اخیر عملکرد فوق العاده ای داشته اند و من از نزدیک شاهد این موضوع بوده ام."

 

ممفیس دیپای در پایان درباره پیشنهاد پاری سن ژرمن به او قبل از انتقالش به منچستر یونایتد نیز گفت: " پاری سن ژرمن یکی از باشگاه‌هایی بود که علاقه زیادی برای جذب من داشت اما من در نهایت منچستر یونایتد را انتخاب کردم."

 

دیدگاه‌ها