کد خبر : 1646367 | 07 آبان 1398 ساعت 15:24 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو: چیزهای زیادی از فرگوسن یاد گرفتم

کریستیانو رونالدو، ستاره 34 ساله و پرتغالی در مورد دلایل پیشرفت خود در منچستریونایتد سخن گفت.

رونالدو: چیزهای زیادی از فرگوسن یاد گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو در عنفوان جوانی و در حالیکه هنوز تبدیل به بازیکن بزرگ و مشهوری نشده بود، پرتغال را به مقصد لیگ برتر ترک کرده و زیر نظر سرالکس فرگوسن تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال شد. حالا کریستیانو رونالدو در مورد دلایل پیشرفت خود در اولدترافورد و تاثیر مهم بازی کردن در کنار بازیکنان بزرگ یونایتد در آن مقطع روی خود سخن گفته است.

 

1447158

 

کریستیانو رونالدو گفت: "پیشرفت در منچستریونایتد؟ من از مغز خود استفاده کردم. اگر باهوش باشید، می توانید از بازیکنانی که بهتر از شما هستند الگو برداری کنید و من چنین کاری را در مورد رودفان نیستلروی، رایان گیگز، پل اسکولز، ریو فردیناند و ... انجام دادم. اگر شما از چنین بازیکنانی یاد نگیرید دیگر خرفت هستید. من به آنها نگاه کرده و سعی می کردم مانند چنین ستاره هایی بازی کنم.

 

هدف شما نباید تقلید از دیگر بازیکنان باشد، بلکه باید بتوانید بهترین صفات بازیکنان بزرگ را دیده و با شخصیت خود تطبیق دهید و این همان کاری است که من استعداد آن را داشتم. سر آلکس فرگوسن هم به من چیزهای زیادی آموخت و من در روزهای حضور در ترکیب منچستریونایتد متوجه شدم که نه تنها می توانم دریبل زده و پاس بدهم، بلکه پتانسیل گلزنی دارم.

 

من می خواستم یک بازیکن کامل و بدون نقطه ضعف باشم. من می توانستم با پای راست، پای چپ و سر گل بزنم، من بازیکنی قوی و سریع هستم. اگر شما این صفات، اخلاقی حرفه ای و شیوه زندگی خوبی داشته باشید، هنوز هم می توانید در 34 و نیم سالگی نیز همینگونه بازی کنید."

دیدگاه‌ها