کد خبر : 1646416 | 07 آبان 1398 ساعت 21:00 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

امری: حال ژاکا خوب نیست و به لیورپول نمی رسد

اونای امری سرمربی آرسنال از غیبت گرانیت ژاکا در بازی فردا برابر لیورپول خبر داد و تایید کرد که او به ریکاوری روحی نیاز دارد.

امری: حال ژاکا خوب نیست و به لیورپول نمی رسد

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه گذشته آرسنال در دیدار خانگی خود برابر پالاس و در حالیکه با دو گل دقایق ابتدایی از حریف پیش افتاد، در نهایت به تساوی رضایت داد و حتی ممکن بود شکست بخورد. گرانیت ژاکا، کاپیتان آرسنال هنگام تعویض واکنشی تند و جنجالی به سمت هواداران داشت. هواداران آرسنال هنگام تعویض گرانیت ژاکا را هو کردند و او هواداران را ترغیب به ادامه این کار کرد.

این تعویض با واکنش عجیب این هافبک سوئیسی همراه بود و او در حالی که تیمش به زمان برای زدن گل پیروزی احتیاج داشت کاملا آرام و با خونسردی زمین مسابقه را ترک کرد. این اتفاق با اعتراض شدید هواداران آرسنال همراه بود. آن ها به شدت از این رفتار ژاکا عصبانی به نظر می رسیدند. ژاکا نیز پس از این تعویض با عصبانیت راهی رختکن شد.

بسیاری معتقدند دادن بازوبند کاپیتانی به ژاکا اشتباه بوده و اونای امری نیز حداقل نباید او را تعویض می کرد.

 

 

1447203

 

 

امری در پایان بازی به انتقاد از حرکت ژاکا پرداخت و آن را زیر سوال برد. او امروز و در نشست خبری بازی فردا با لیورپول در جام اتحادیه و در مورد وضعیت ژاکا نیز گفت:« شرایط برای او و نیز کل تیم خوب نیست. او این روزها ناراحت است. در این مدت سه بار با هم حرف زده ایم. گرانیت مثل همیشه و عادی با تیم تمرین کرد ولی کاملا تحت تاثیر اتفاقات آن روز قرار گرفته است. حال او خراب است ولی در تعهد او شکی نیست. ژاکا می‌خواهد به تیم کمک کند. رفتارش در تمرینات بی نقص بود. ژاکا واقعا می‌داند اشتباه کرده است. او این را از اعماق وجودش حس می‌کند. هر بازیکنی به حمایت هواداران نیاز دارد. او با تیم به لیورپول سفر نمی‌کند چرا که افسرده است و به ریکاوری روحی نیاز دارد.»

 

امری ادامه داد:« معتقدم وقتی اشتباهی می‌کنیم، باید عذرخواهی کنیم. ترجیح من این است که گرانیت این کار را انجام بدهد. به او گفتیم عذرخواهی کند. اما اکنون اولین واکنشی که از او می‌بینیم این است که به لحاظ روانی، به هم ریخته است. به ژاکا گفتیم اکنون نیاز دارد کنار خانواده‌اش باشد و ما جزیی از خانواده او هستیم. به تدریج باید گام‌ها را برداریم. فعلا رابطه او با هواداران خوب نیست و باید زمان داد. از اینکه بازوبند کاپیتانی را به او دادم، پشیمان نیستم. او در تیم ملی سوئیس هم کاپیتان است. حرکت او در روز بازی با پالاس اشتباه بود اما این ارتباطی به کاپیتانی او نداشت. نمی خواهم بگویم او دیگر کاپیتان نخواهد بود اما فعلا نمی خواهم به این قضیه فکر کنم.»

 

 

1447019

دیدگاه‌ها