کد خبر : 1646441 | 07 آبان 1398 ساعت 23:27 | 34.7K بازدید | 0 دیدگاه

امانوئل پتی:

حرکت ژاکا مصداق خیانت به آرسنال بود

ستاره سابق آرسنال حرکت گرانیت ژاکا پس از تعویض مقابل پالاس را زیر سوال برد و آن را نوعی خیانت عنوان کرد.

حرکت ژاکا مصداق خیانت به آرسنال بود

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال یکشنبه و از هفته دهم لیگ برتر انگلیس میزبان کریستال پالاس بود. شاگردان اونای امری خیلی زود با دو گل از حریف خود پیش افتادند اما در ادامه بازی شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد و کریستال پالاس توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۶۱ این دیدار و در حالی که چند دقیقه از گل تساوی بخش کریستال پالاس گذشته بود، اونای امری تصمیم به تعویض گرانیت ژاکا گرفت. این تعویض اما با عکس العمل عجیب این هافبک سوئیسی همراه بود. او در حالی که تیمش نیاز به زمان برای زدن گل پیروزی بخش داشت، بسیار آرام و با تعلل زمین مسابقه را ترک کرد؛ موضوعی که با اعتراض شدید هواداران آرسنال همراه بود و حواشی زیادی را ایجاد کرد. 

او هنگام خروج از میدان از سوی هواداران مورد شماتت قرار گرفت و هو شد. در لحظه خروج از میدان، کاپیتان آرسنال رفتارهای پرحاشیه ای از خود نشان داد، لباس خود را به زمین کوبید و کلمات توهین آمیزی به زبان آورد.

 

 

1446902

 

 

امانوئل پتی ستاره فرانسوی سابق آرسنال ضمن انتقاد از این حرکت ژاکا گفت:« کاری که او در زمین بازی انجام داد، اصلا قابل قبول نیست. او باید این موضوع را درک کند که کاپیتان تیم است. من تاکنون ندیده‌ام که کاپیتان تیمی چنین رفتاری با هواداران خودی داشته باشد و از نظر من به هیچ وجه او نباید کاپیتان تیم بماند و بازوبند کاپیتانی باید از او گرفته شود. حرکت او مصداق خیانت به آرسنال بود.»

 

پتی در ادامه گفت:« من با بازیکنان بزرگی چون تونی آدامز و پاتریک ویرا هم تیمی بودم که هر دو شخصیت های بزرگی بودند و داخل و خارج زمین این را نشان می دادند که کاپیتان تیم هستند. هر دو بازیکنان بزرگی بودند و چنین کسانی باید بازوبند کاپیتانی یک تیم را به بازو ببندد. آن‌ها هر دو احترام زیادی برای هواداران تیم قائل بودند و فکر کنم ژاکا معنی هواداران را در فوتبال انگلیس متوجه نشده است. در انگلیس هواداران خیلی به تیم نزدیک هستند و عاشق تیمشان هستند ولی این رفتار ژاکا یک بی احترامی بزرگ از سوی باشگاه و بازیکن به سوی هواداران تیم بود.»

 

 

1446903

 

دیدگاه‌ها