کد خبر : 1646461 | 08 آبان 1398 ساعت 01:05 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

صعود منچسترسیتی به یک چهارم نهایی جام اتحادیه

منچسترسیتی با پیروزی 3-1 مقابل ساوتهمپتون، به مرحله یک چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس صعود کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها محسوب می شوند، در دیدار امشب مقابل ساوتهمپتون با مشکل چندانی مواجه نشدند و به لطف درخشش سرخیو آگوئرو، راهی مرحله بعد شدند.

البته این نیکلاس اوتامندی بود که در دقیقه 20، گل اول منچسترسیتی در این دیدار را به ثمر رساند. روی ارسال دقیق برناردو سیلوا به دهانه دروازه ساوتهمپتون بود که اوتامندی بالاتر از مدافعان حریف ضربه اول را زد و کار را تمام کرد.

 این نتیجه تا دقیقه 38 پا برجا بود تا اینکه روی یک حرکت تیمی خوب از بازیکنان سیتی و پاس در عرض کایل واکر، سرخیو آگوئرو با یک ضربه بغل پای ساده از روی خط شش قدم، حساب کار را 2-0 کرد.

 

1447272

 

نیمه اول با همین دو گل به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم، سیتی به گل سوم رسید. در دقیقه 56 بود که شوت ریاض محرز بعد از برخورد به بازیکن حریف در مقابل دروازه به آگوئرو رسید و او هم با ضربه هوشمندانه، اختلاف را به سه گل افزایش داد.

تیم میهمان در دقیقه 76 روی یک ضربه کرنر و با ضربه سر وارد-پراوس یکی از گل های خورده را جبران کرد اما در نهایت این سیتی بود که با پیروزی 3-1، جواز حضور در جمع 8 تیم پایانی رقابت های جام اتحادیه را پیدا کرد.

 

دیدگاه‌ها