کد خبر : 1646477 | 08 آبان 1398 ساعت 09:27 | 158.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای قهرمانی شارلروا با جادوی ایرانی‌ها

این منم کاوه رضایی...

سومین برد متوالی شارلروا در حالی رقم خورد که باز هم یک ایرانی به داد گورخرها رسید تا آنها پس از مدت ها حضور در جمع مدعیان ژوپیرلیگ را تجربه کنند.

این منم کاوه رضایی...

به گزارش "ورزش سه"، کریم بالحسین سرمربی جوان فرانسوی در اولین تجربه هدایت تیمی در ژوپیرلیگ مزد اعتماد خود به ستاره های ایرانی را هر روز بیشتر از روز قبل می گیرد. این مقدمه گزارشی بود که سایت lesoir بعد از سومین برد متوالی و ششمین برد فصل شارلروا روی خروجی خود قرار داد و از کاوه رضایی به عنوان مرد سرنوشت ساز Zebra(گورخرها) در مصاف با اوستنده نام برد.


این سایت در پایان جدالی که در آن شارلروا نزدیک به یک ساعت با یک بازیکن کمتر مقابل حریف بازی می کرد، به سراغ زننده تک گل بازی یعنی کاوه رضایی رفت و پیرامون حرکت دیدنی و گل سرنوشت ساز او با این ستاره ایرانی صحبت کرد. کاوه رضایی گفت:« دروغ نمی توانم بگویم وقتی در آن صحنه توپ به من رسید از نظر توان بدنی خیلی خسته بودم و نمی دانستم می توانم در این کورس به موفقیت برسم یا نه اما تمرکز کردم، چون می دانستم این آخرین فرصت برای من و تیم است تا کار را تمام کنیم. خوشحالم تمرکزی که داشتم جواب داد و شادی به خانه و سکوها بازگشت.»

 

1447295

 

"این منم کاوه رضایی"؛پیامی که ستاره ایرانی با شکستن طلسم ناکامی هایش با یک گل سه امتیازی و دیدنی به منتقدانش داد، آنهایی که او را خرید خوبی برای بروژ نمی دانستند.


شارلروا در مصاف با حریف انتهای جدولی خود چندان خوش شانس نبود چون در دقیقه 31 بازی داور روی خطایی که مودو دیانیگه مدافع میانی این تیم انجام داد، کارت قرمزی جنجالی از جیب خود خارج و میزبان را 10 نفره کرد. بعد از این صحنه بود که حتی خوش بین ترین طرفدار حاضر در ورزشگاه هم تصور نمی کرد تیم محبوبش تا پایان بازی با این وضعیت کاری از پیش ببرد، به خصوص که اوستنده برای پاره کردن طلسم ناکامی های خود بعد از شروع توفانی و سه برد متوالی در ابتدای فصل، نیاز مبرمی به برد داشت.


کاوه رضایی در توضیح بیشتر اخراج غیرمنتظره هم تیمی خود گفت:«وقتی یک یار از دست می دهید ناخودآگاه باید دو برابر توان خود را برای پرکردن جای خالی او صرف کنید. مسلما اگر این کار را انجام ندهید تیم شما مقابل حریف توپ و میدان را از دست می دهد. ما هم این قاعده را اجرا و هر کدام 20 تا 25 درصد بیشتر از حد معمول دوندگی کردیم، آن هم نزدیک به یک ساعت که کار آسانی نبود. فکر می کنم یکی از عمده ترین دلایل پیروزی ما هم این خودگذشتگی و اعتماد به نفس بالا بود که دوست نداشتیم روند خوب هفته های اخیر از بین برود».

 

1447297

 

دقیقه 31 بازی داور جوان با استفاده از کارت قرمز خود شارلروا را 10 نفره کرد تا کمتر کسی به برد آنها در خانه امید داشته باشد، اما جادوی ایرانی دوباره به داد گورخرها رسید.


سایت lesoir درست مثل سایر رسانه های بلژیکی به اتفاقاتی که در یک سال گذشته برای کاوه رضایی رخ داد پرداختند و بازگشت او به شارلروا آن هم بعد از ثبت گران ترین جابه جایی در فصل گذشته را تصمیمی هوشمندانه برای این بازیکن 27 ساله قلمداد کردند. نکته ای که ستاره سابق استقلال ایران نیز به آن اشاره و از بازگشت به روزهای اوج خود خبر داد. کاوه گفت:« اعتماد به نفس من برگشته. درست مثل شرایط خوب بدنی که در ماه های گذشته از آن دور بودم. می دانستم مزد تلاش هایم را می گیرم و این نیاز به زجر کشیدن در چند مسابقه داشت که خدا را شکر به پایان رسید و الان آماده ام بهترین ها را برای شارلروا انجام بدهم، چون این جا خانه واقعی من است. مسئولیتی که روی دوشم است را می دانم و تنها باید با شرایط و الزامات تاکتیکی جدید مربی سازگاری پیدا می کردم».


مهاجم ایرانی بعد از این که اولین گل خود در این فصل را برای شارلروا به ثبت رساند از هم تیمی هایش تشکر و افزود:« برای شناخت از بازیکنان جدید تیم خیلی تلاش کردم. حالا حس می کنم همه چیز خوب پیش می رود و این ادعای من با نگاهی به چند بازی گذشته کاملا ثابت می شود. می بینید که فرصت های زیادی برای هم تیمی هایم ایجاد کردم و خودم دوباره در مسیر گلزنی قرار گرفتم. ما در مسیر صحیح هستیم و واقعا می توانیم به صدر جدول یورش ببریم چون تنها 6 امتیاز فاصله  داریم».


اما سوای از درخشش و گلزنی کاوه رضایی آن هم در دقیقه 82 و کورس بلند 40 تا 50 متری، نمایش دلنواز علی قلی زاده نیز از چشم کارشناسان و رسانه ها دور نماند تا بردهای شارلروا با ستاره های ایرانی همچنان یکی از سوژه های جذاب ژوپیرلیگ باشد. در این بین حضور دستیار مارک ویلموتس روی نیمکت تیم ملی ایران در ورزشگاه و تماشای درخشش این دو بازیکن باعث شد تا lacapitale از امضای دعوتنامه این دو بازیکن به تیم ملی برای مصاف حساس با عراق در مقدماتی جام جهانی 2022 خبر بدهد، اتفاقی که می تواند کاوه رضایی و علی قلی زاده را حسابی سورپرایز کند. این سایت با اشاره به این که مانو فریرا دستیار ویلموتس در ورزشگاه از درخشش ایرانی ها شادمان بود، از یادداشت های او به عنوان حکم دعوت مجدد دو ستاره شارلروا به تیم ملی یاد کرد.

 

1447300

 

دو ستاره ایرانی در مسیر بازگشت به تیم ملی؛ علی قلی زاده و کاوه رضایی از دید رسانه های بلژیکی با نمایش فوق العاده خود در یک ماه گذشته دوباره در فهرست نفرات ویلموتس برای بازی با عراق قرار خواهند گرفت.


به این ترتیب شارلروا با برد شیرین و سرنوشت ساز شب گذشته مقابل اوستنده با 21 امتیاز به صورت موقت تا رده پنجم جدول رده بندی پیش رفت تا روزهایی رویایی را برای طرفدارانش رقم بزند، روزهایی که نقش ستاره های ایرانی در آن غیر قابل کتمان است. کریم بالحسین سرمربی شارلروا در پایان بازی از خوشحالی نمی توانست صحبت کند و تنها به این جمله بسنده کرد که بازیکنانش قابل تقدیر و ستایش هستند. نکته ای که طرفداران شارلروا به خوبی آن را اجرا کردند و تک تک ستاره های خود از جمله کاوه و علی قلی زاده را در آغوش کشیده و از آنها بابت نمایش خوبی که داشتند، قدردانی کردند تا تصاویرش دست به دست در رسانه ها بچرخد.

 

1447296

 

در پایان بازی کاوه رضایی یکی از محبوب ترین چهره های شارلروا در نزد طرفداران بود و بازار عکس و امضا از این بازیکن گلزن حسابی داغ پیش رفت.

دیدگاه‌ها