کد خبر : 1646489 | 08 آبان 1398 ساعت 10:52 | 17.5K بازدید | 0 دیدگاه

باید به راکیتیچ کمک کنیم

والورده: آمادگی مسی بدترین اتفاق برای رقباست

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، پس از پیروزی دیشب این تیم مقابل وایادولید تمجید ویژه ای از عملکرد لیونل مسی انجام داد.

والورده: آمادگی مسی بدترین اتفاق برای رقباست

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب از سری مسابقات هفته یازدهم لالیگا میزبان وایادولید بود. آبی اناری ها موفق شدند در بازی دیشب با نتیجه پر گل ۵-۱ به پیروزی دست پیدا کنند و پس از چند روز دوباره به صدر جدول رقابت های لالیگا باز گردند. در دیدار دیشب مقابل وایادولید، لیونل مسی دو بار و کلمنت لنگله، آرتور ویدال و لوئیس سوارز هر کدام یک بار موفق به گلزنی شدند.

 

ارنستو والورده پس از پیروزی پر گل تیمش مقابل وایادولید درباره این دیدار گفت: " از بیرون به نظر می رسید که ما پیروزی راحتی برابر وایادولید به دست آوردیم، اما باید در زمین باشید که بتوانید سختی آن را درک کنید. تیم در ابتدای بازی گل زودهنگامی را وارد دروازه حریف کرد اما پس از آن گل تساوی را دریافت کردیم. با این حال موفق شدیم با پیروزی راهی رختکن شویم. در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و ما توانستیم به یک پیروزی پر گل دست پیدا کنیم. از اینکه توانستیم به روند پیروزی‌های خود ادامه دهیم بی نهایت خوشحال هستم."

 

لیونل مسی در بازی دیشب دو گل برای تیمش به ثمر رساند. والورده در ادامه پیرامون درخشش مسی گفت: " نمی‌دانم در وصف مسی چه چیزی را به زبان آورم. دیگر هیچ کلمه ای برای توصیف او وجود ندارد. استعداد و توانایی او با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. او رفته رفته بهتر می‌شود و در چند بازی آینده به فرم اصلی خود باز خواهد گشت. این خبر خوبی برای ما است اما قطعاً برای حریفان بدترین خبر ممکن است."

 

والورده در ادامه درباره نیمکت نشینی برخی بازیکنان نیز گفت: " این موضوعی است که همواره مطرح می شود و درباره آن سوالاتی وجود دارد. ما یک فصل طولانی پیش رو داریم و به همه بازیکنان خود نیاز داریم. همه بازیکنان حال حاضر بارسلونا شایستگی حضور در زمین را دارند اما قطعاً چنین اتفاقی امکان پذیر نیست."

 

ارنستو والورده در ادامه درباره درخشش آرتور ویدال و نیمکت نشینی ایوان راکیتیچ صحبت کرد و گفت: " ویدال بازیکن خیلی مهمی برای ما به حساب می آید. او این موضوع را در فصل گذشته نیز به اثبات رساند. قطعاً هر بازیکنی از بازی نکردن ناراحت خواهد شد. اتفاقی که هم اکنون برای راکیتیچ نیز رخ داده است اما مهم ترین موضوع این است هر بازیکنی هنگام حضور در زمین بیشترین کمک را به موفقیت تیم کرده است. ما بازیکنان زیادی در پست ایوان راکیتیچ داریم اما او سال های زیادی در خدمت بارسلونا بوده و حتما باید به او کمک کنیم."

 

1447316

 


کلمنت لنگله سیزدهمین گلزن متفاوت بارسلونا در فصل جدید بود. والورده در پایان پیرامون این موضوع گفت: " این خبر خوبی برای ما است چرا که همه بازیکنان خواهان درخشش و گلزنی هستند."

 

دیدگاه‌ها