کد خبر : 1646491 | 08 آبان 1398 ساعت 10:48 | 54.4K بازدید | 0 دیدگاه

در سالروز پنجاه و هشتمین تولد؛

دن دیگو بر تخت پادشاهی جلوس کرد!

دیگو مارادونا در جریان دیدار تیمش خیمنازیا با نیوولز روی صندلی­‌ایی که به تخت پادشاهی شبیه بود نشست و از سوی هواداران نیوولز به شدت تشویق شد.

دن دیگو بر تخت پادشاهی جلوس کرد!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در جریان دیدار خیمنازیا و نیوولز اولد بویز در لیگ آرژانتین، دیگو مارادونا، اسطوره بزرگ فوتبال این کشور که سرمربی­گری خیمنازیا را به عهده دارد با استقبال پرشور هواداران تیم حریف، نیوولز روبرو شد. مارادونا که مدتی در این تیم حضور داشته با استقبال پرشور هواداران نیوولز روبرو شد.

 

1447338

 

اما باشگاه نیوولز برای مارادونا تهمیدات دیگری هم آماده کرده بود. آنها برای مارادونا صندلی مخصوصی در کنار زمین گذاشته بودند و مارادونا زمانی که روی این صندلی نشست مثل آن بود که سلطانی بر تخت پادشاهی جلوس کرده باشد. در حالی که بازیکنان خیمنازیا و سایر اعضای کادر فنی تیم پشت سر دیگو روی نیمکت ­های عادی استادیوم نشسته بودند او روی صندلی مخصوص خود جلوس کرد و بازی تیمش را تماشا کرد.

 

1447340

 

دیگو در پایان بازی این صندلی را امضا کرد و باشگاه نیوولز اعلام کرد که صندلی مخصوص دیگو را در حراجی خواهد فروخت و از هزینه آن برای انجام فعالیت های خیریه استفاده خواهد کرد.

 

مارادونا در ماه سپتامبر به کشورش آرژانتین بازگشت و سکان هدایت تیم خیمنازیا که مقرش در منطقه لاپلاتا در نزدیکی بوئنس ­آیرس قرار دارد را به عهده گرفت. خیمنازیا البته این روزها در سوپرلیگای آرژانتین وضعیت خوبی ندارد. به همین خاطر بازی دیروز تیم مارادونا مقابل نیوولز برای خیمنازیا که در 9 بازی اخیر خود تنها یک پیروزی به دست آورده بسیار مهم بود.

 

1447317

 

تیم مارادونا در این بازی یک پیروزی راحت به دست آورد و با نتیجه 4-0 به پیروزی رسید. اما آنچه بیش از اتفاقات فوتبالی این بازی را مورد توجه قرار دارد اتفاقات پیرامون دیگو مارادونا بود. مارادونا که در فصل 1993-1994 سابقه حضور در نیوولز را داشت، پیش از شروع مسابقه برای هواداران این تیم صحبت کرد. هوادارانی که او را به شدت تشویق کرده و نامش را فریاد می‌زدند.

 

1447339

 

مارادونا سپس روی صندلی مخصوصی نشست که نیوولزی­ ها برایش تدارک دیده بودند. از این گذشته تلویزیون TNT که پخش بازی را به عهده داشت یک دوربین اختصاصی را تنها به ضبط حرکات مارادونا در طول بازی اختصاص داده بود و اسم آن را "دیگو کم" گذاشته بود.

 

1447319

 

به نظر می­ رسید مارادونا از دوران حضورش در خیمنازیا راضی است و از حضور در این تیم لذت می­ برد. رقص شاد و سرخوش او بعد از پیروزی 4-0 تیمش که در شبکه­ های اجتماعی به شدت مورد استقبال قرار گرفت نشان می­ دهد که دیگو از تصمیم خود برای بازگشت به آرژانتین کاملا راضی است.

 

 

دیدگاه‌ها