کد خبر : 1646562 | 08 آبان 1398 ساعت 15:16 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

سه نامزد نهایی جایزه گلوب ساکر؛

رقابت ایجنت استراماچونی با رایولا و خورخه مندس

مدیر برنامه های سرمربی ایتالیایی استقلال در بین سه نامزد نهایی جایزه گلوب ساکر قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از جایزه هایی که در فوتبال دنیا در پایان سال میلادی داده می شود، به گلوب ساکر مشهور است. اتحادیه اروپایی ایجنت های فوتبال به همراه اتحادیه باشگاه های اروپایی این جایزه را ترتیب داده اند. این جایزه امسال برای یازدهمین سال در تاریخ 29 دسامبر در دبی به برندگان اهدا خواهد شد.

 

نکته جالب جایزه گلوب ساکر این است که در بخش های مختلفی از جمله بهترین بازیکنان مرد و زن، بهترین بازیکن جوان، بهترین مربی، بهترین باشگاه، بهترین مدیر برنامه و بهترین مدیر ورزشی به منتخبان تعلق می گیرد.

 

در دوره فعلی و برای جایزه های امسال، امروز نامزدهای نهایی عناوین مختلف معرفی شدند. نکته جالبی که فوتبال ایران هم با آن ارتباطی پیدا می کند، این است که مدیر برنامه آندره آ استراماچونی در بخش بهترین ایجنت سال، جزو سه نامزد نهایی قرار گرفته است. فدریکو پاستورلو، که یکی از ایجنت های مطرح جهان فوتبال است و افراد مهمی با او کار می کنند، امسال در کنار مینو رایولا و خورخه مندس، سه نامزد نهایی جایزه بهترین مدیر برنامه سال گلوب ساکر هستند.

 

در هشت سالی که این جایزه برقرار بوده و به نفرات برتر اهدا می شده، خورخه مندس پرتغالی 7 بار جایزه بهترین ایجنت سال گلوب ساکر را از آن خود کرده و مینو رایولا فقط یک بار در سال 2016 آن را برده است. پاستورلو هنوز موفق به بردن این جایزه نشده است.

 

1447412

دیدگاه‌ها