کد خبر : 1646602 | 08 آبان 1398 ساعت 16:55 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری تبریز ۱- آلومینیوم اراک ۱؛

لیگ یک/ فرصت‌سوزی شاگردان فکری با ۲ اخراجی

آلومینیوم اراک در روزی که می‌توانست اختلاف خود با تیم‌های بالای جدولی را کمتر کند، به تساوی برابر شهرداری رضایت داد.

لیگ یک/ فرصت‌سوزی شاگردان فکری با ۲ اخراجی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال ایران، تیم شهرداری تبریز از ساعت ۱۴:۴۵ امروز در استادیوم اختصاصی خود میزبان تیم رده ششمی آلومینیوم اراک بود که قضاوت این بازی را ابوالفضل دوستی برعهده داشت.

 

آرمان ایازلو، محمد شاه‌محمدی، محمد قنبری، احمد حسین‌زاده، عرفان سیدی، حسین فلاحیان، جواد علی‌بابایی، سیامک رضایی، رضا نجاری، رامین خلیل پور و علی نظری ۱۱ بازیکنی بودند که با تصمیم بهاءالدینی پناهی در ترکیب ابتدایی شهرداری تبریز برابر آلومینیوم اراک حضور داشتند.

 

سجاد بیرانوند، رامتین سلیمان‌زاده، علی گودرزی، امیرحسین جدی، میثم مجیدی، سید مهدی حسینی، حمید نعمتی، علی زینالی، محمد علی‌نژاد، سید پیمان میری و محمدعلی اکبرخواه نیز نفرات منتخب محمود فکری در ابتدای بازی با شهرداری بودند.

 

مقداد اکبرخواه در دقیقه ۲۰ برای آلومینیوم اراک گلزنی کرد، اما این نتیجه پابرجا نبود و شهرداری تبریز موفق به زدن گل شد تا در بازی خانگی مقابل حریف سرسخت خود به تساوی یک بر یک دست یابد.

 

آلومینیوم اراک در حالی به تساوی برابر شهرداری تبریز رسید که با اخراج امیرحسین جدی و میثم مجیدی، مدافعان راست و چپ خود در جریان بازی ۹ نفره شد و کار سختی برای کسب پیروزی داشت.

 

شاگردان فکری با کسب پیروزی در تبریز می‌توانستند ۱۹ امتیازی شوند و به دو امتیازی فجرسپاسی صدرنشین برسند که این فرصت را از دست دادند تا برابر شهرداری تبریز رده هفدهمی تنها به یک امتیاز بسنده کنند.

دیدگاه‌ها