کد خبر : 1646605 | 08 آبان 1398 ساعت 16:55 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

بادران 1 ملوان بندرانزلی 0

لیگ یک/ بی‌امتیازی ملوانان به 7 هفته رسید

یکی از مهمترین بازی های هفته دهم لیگ دسته اول در شهرقدس برگزار شد. دیداری که بین بادران و ملوان بود.

لیگ یک/ بی‌امتیازی ملوانان به 7 هفته رسید

به گزارش "ورزش سه"، ملوانان یکی از بدترین و البته عجیب ترین روزهای خود را پشت سر می گذارند. آنها امروز نیز برابر با گلی که در دقایق پایانی دریافت کردند سه امتیاز بازی را به حریف خود واگذار کردند تا در نهایت تعداد هفته هایی که آنها نتوانستند به امتیاز برسند به عدد 7 برسد. اتفاقی که شاید در تاریخ این باشگاه بی نظیر باشد.

 

انزلی ها از ابتدا در شرایطی پا به میدان گذاشتند تا بتوانند با حداقل امتیاز زمین را ترک کنند و در طرف مقابل بادرانی ها که برای رسیدن به بالای جدول احتیاج به سه امتیاز این بازی داشتند شروع به حمله به دروازه ملوانان کردند. شاگردان احمدزاده هرچند در این بازی سعی کردند با ارائه یک بازی منطقی راه باز شدن دروازه را بر حریف خود ببندند و تا حد زیادی هم موفق شدند اما درنهایت اتفاق به گونه ای افتاد که تیم بادران می خواست.

 

1447445

 

انزلی چی ها که بعد از دفع یکی دو فرصت چند حمله نیز به سوی دروازه حریف داشتند در دقایق پایان نیمه اول و بر اثر خطای فربد بلوک باشی یک پنالتی به حریف خود دادند. این پنالتی که توسط رضا مرادی نواخته شد در نهایت راهی به دروازه ملوانان نیافت و این کامیاب عشایر بود که توانست ضربه اسلامی را مهار کند تا بادرانی ها در نهایت با امتیاز کامل راهی رختکن نشوند.

 

از آغاز نیمه شاگردان فرهاد کاظمی به دنبال این بودند تا بتوانند دروازه تیم مهمان را باز کنند و بتوانند به سه امتیاز این دیدار خانگی دست پیدا کنند. آنها برای این کار سعی کردند تا حملات فراوانی را روی دروازه حریف شمالی تدارک ببینند و اتفاق مورد نظر آنها در دقیقه 4+90 بالاخره افتاد و نارنجی پوشان در حالی که چیزی تا پایان بازی باقی نمانده بود توسط کیوان امرایی ضربه نهایی را به انزلی چی ها وارد کردند.

 

کاملا پیدا بود که بعد از این گل بازیکنان تیم ملوان نتوانند در دقایق پایانی فرم همیشگی خود را داشته باشند و در نهایت بازی را به حریف خود واگذار کنند. آنها با این شکست کماکان 2 امتیازی باقی ماندند تا در  انتهای جدول رده بندی جاخوش کنند. بادرانی ها اما با سه امتیاز این بازی توانستند خود را 18 امتیازی کنند و در رده ششم جدول رده بندی قرار دهند.

دیدگاه‌ها