کد خبر : 1646614 | 08 آبان 1398 ساعت 17:51 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

گورتزکا: باید شور و هیجان به بایرن مونیخ برگردد

لئون گورتزکا، هافبک آلمانی بایرن مونیخ، معتقد است که یکی از مشکلات بایرن طی هفته های اخیر لذت نبردن بازیکنانش از فوتبال بوده است.

گورتزکا: باید شور و هیجان به بایرن مونیخ برگردد

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب از سری مسابقات جام حذفی آلمان به مصاف بوخوم رفت. باواریایی ها موفق شدند در این دیدار با نتیجه 2-1 به پیروزی دست پیدا کنند و راهی مرحله بعد رقابت ها شوند. شاگردان کواچ اما طی هفته های اخیر نمایش پر نوسانی داشته اند. آن ها در بازی دیشب مقابل بوخوم نیز نمایش فوق العاده ای از خود ارائه ندادند و به سختی پیروز شدند.

 

 

1340035

 

 

لئون گورتزکا، هافبک آلمانی بایرن، در بازی دیشب شرایط سختی را تجربه کرد. او در مقابل تیم زادگاه خود قرار گرفته بود. گورتزکا پس از این دیدار گفت: فکر می کنم که ما باید شور و هیجان را به تیم بازگردانیم. من در رختکن نیز این موضوع را مطرح کرده ام. ما با وجود پیروزی یک بازی بد را در مقابل بوخوم به نمایش گذاشتیم."


نمایش بد بایرن در نیمه اول باعث شد که نیکو کواچ روبرت لواندوفسکی را از روی نیمکت فرا بخواند و خواستار حضور او در زمین شود. این نمایش ضعیف بایرن به جز گورتزکا ناراحتی مانوئل نویر را نیز در پی داشت. او در این باره گفت:" روشی که در نیمه اول بازی کردیم واقعا ناامید کننده بود. من دلیل این موضوع را نمی دانم اما این اتفاقیست که رخ داده است. تنها می توانم از پیروزی تیم خوشحال باشم. ما باید بیشتر کار کنیم."

 

 

1323984

دیدگاه‌ها