کد خبر : 1646619 | 08 آبان 1398 ساعت 16:55 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال خوزستان 1 سرخپوشان پاکدشت 1

لیگ یک/آبی ها باز هم با سهراب امتیاز گرفتند

استقلالی های خوزستان در دومین دیداری که حضور سرمربی جدید را تجربه می کردند توانستند با یک تساوی خانگی به کار خود پایان دهند.

لیگ یک/آبی ها باز هم با سهراب  امتیاز گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، از بازی های هفته دهم لیگ دسته اول، امروز اهوازی ها میزبان تیم سرخ پوشان پاکدشت بودند. آنها که این روزها سرمربی جدید را بالای سر خود می بینند پس از پیروزی مهم در دیدار هفته قبل، امروز نیز به دنبال امتیاز بودند و در نهایت موفق به این کار شدند.

 

پس از آغاز بازی این تیم مهمان بود که خیلی زود توانست به گل برسد و دروازه تیم استقلال را باز کند. اما پس از آن آبی های خوزستان راه دروازه حریف را در پیش گرفتند و به دنبال به تساوی کشاندن بازی بودند که این اتفاق تا پایان 45 دقیقه ابتدایی بازی نیفتاد.

 

در نیمه دوم هم این خوزستانی ها بودند که به دنبال به تساوی کشاندن بازی بودند و به همین دلیل حملات خود را روی دروازه حریف بیشتر از قبل کردند. سهراب بختیاری زاده و بازیکنانش در 45 دقیقه قانونی نیمه دوم نیز نتوانستند گلزنی کنند تا اینکه در وقت های تلف شده یک ضربه پنالتی آنها را از شکست رهانید و گل حکیم نصاری باعث شد تا خوزستانی ها به همراه سرمربی جدید خود در دومین بازی امتیاز بگیرند.


استقلال خوزستان با این تساوی توانست خود را 10 امتیازی کند و به رده سیزدهم جدول رده بندی برساند اما در سوی دیگر پاکدشتی ها با تنها امتیازی که از این دیدار گرفتند موفق شدند 13 امتیازی شوند و در رده دهم جدول رده بندی بایستند.

دیدگاه‌ها