کد خبر : 1646715 | 09 آبان 1398 ساعت 01:59 | 40.9K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: لطفا بازی بعدی 3 بامداد کریسمس نباشد!

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول به ساعت بازی های تیمش معترض است.

کلوپ: لطفا بازی بعدی 3 بامداد کریسمس نباشد!

به گزارش "ورزش سه"، امشب لیورپول در دیداری دشوار و در شرایطی که تا دقیقه 95 مغلوب آرسنال شده بودند، در نهایت توسط دیوک اوریگی به گل تساوی رسیده و موفق به غلبه بر توپچی ها در ضربات پنالتی شدند. یورگن کلوپ مدعی شد از جریان بازی لذت برده و از میدان دادن به بازیکنان جوان تیمش خوشحال است.

 

یورگن کلوپ گفت: "من احساس کردم این بازی برای میدان دادن به برخی از بازیکنان خوب است. من از هر ثانیه این بازی لذت می بردم و یک شب خاص رقم خورد. من اطمینان داشتم که می توانیم بازی خوبی ارائه دهیم، اما وقتی 1-3 از حریف عقب افتاده و شما توپ های زیادی را از دست می دهید شرایط تغییر می کند.

 

1447370

 

بعد ما موفق شدیم اختلاف را کم کنیم و شرایط بهتر شد. من از هر ثانیه این بازی لذت بردم و آخرین باری که یک بازی فوتبال اینقدر سرگرم کننده دیده بودم را به یاد نمی آورم. من برای بازیکنان جوان لیورپول خیلی خوشحالم زیرا آنها اولین شب حضور در ترکیب لیورپول را تا آخر عمر به یاد می آورند.

 

برای رسیدن به اهداف، شما باشد به روش صحیح واکنش نشان دهید. این یک بازی دشوار بود، اما بازیکنانم با روح خود در زمین بازی کردند. شاید جونز کورتیس از اینکه در ترکیب ثابت قرار نگرفت کمی ناراحت شده بود، اما من نگران این موضوع نیستم زیرا این بخشی از پیشرفت است. آنها تا زمانی که راهی تیم بزرگسالان شوند، 95 درصد تجربیات مثبتی خواهند داشت.

 

امیدوارم که بازی بعدی ما در لیگ کاپ ساعت 3 صبح روز کریسمس برگزار نشود. امیدوارم از همین حالا برنامه ریزی مناسبی در این مورد انجام شود. فکر می کنم بسیاری از تیم های لیگ برتر امیدوار بودند که آرسنال ما را مغلوب کند، اما متاسفم."

دیدگاه‌ها