کد خبر : 1646734 | 09 آبان 1398 ساعت 17:33 | 35.1K بازدید | 0 دیدگاه

نارنجی‌ها علیه امتیازگیری مدعیان؛

سایپا 0- شهرخودرو 0؛ صادقی مقابل ژنرال و یحیی!

نارنجی پوشان در دیداری نزدیک اجازه برتری به شهرخودرو را ندادند و به دومین تساوی پیاپی رسیدند.

سایپا 0- شهرخودرو 0؛ صادقی مقابل ژنرال و یحیی!

به گزارش "ورزش سه"، سایپا بعد از روزهای نه چندان خوبش در چهار هفته لیگ برتر، هفته قبل با تلاش زیاد توانست در استادیوم نقش جهان تیم صدرنشین سپاهان را متوقف کند و از بحران خارج شود، اما نارنجی پوشان امروز هم که از شهرخودرو میزبانی می‌کردند، سعی داشتند شکست‌ناپذیر بمانند که در انجام این کار موفق بودند و توانستند باز هم گلی از حریف مدعی خود دریافت نکنند و برابر شاگردان گل‌محمدی که به دنبال کسب پیروزی و ماندن در کورس بالای جدولی‌ها بودند، یک امتیاز ارزشمند بگیرند.


هفته نهم لیگ برتر؛ پنج‌شنبه: 98/08/09 ؛ ساعت 15:30
استادیوم: شهدای شهرقدس/ تماشاگر: 200 نفر
داور: علی بای/ کمک‌ها: فرهاد مروجی و میلاد قاسمی؛ داور چهارم: محمد عطایی؛ کمک داوران پشت دروازه: سید رضا مهدوی و کوپال ناظمی/ ناظر داوری: بهرام مهرپیما.

 


سایپا تهران


حامد فلاح‌زاده
طاها شریعتی
آرمین سهرابیان
مهیار جباری
سید ابوالفضل جلالی
روزبه شاه‌علی‌دوست
عارف حاجی‌عیدی
امیرحسین حسین‌زاده(85- سید محمد مهری)
معین عباسیان(71- حسین کامیاب)
محمدرضا سلیمانی
آرمان رمضانی


سرمربی: ابراهیم صادقی

 


شهرخودرو مشهد


سید مهدی رحمتی
محمدحسین مرادمند
علی نعمتی
فرشاد فرجی
محمد محمدزاده(66- فرشاد محمدی‌مهر)
اکبر صادقی
علی نبی‌زاده
سعید صادقی(68- سروش رفیعی)
امین قاسمی‌نژاد
روح‌الله باقری
یونس شاکری


سرمربی: یحیی گل‌محمدی

 

اخطار


سید مهدی رحمتی(44) علی نبی‌زاده(2+45) سروش رفیعی(81) از شهرخودرو

 

عارف حاجی‌عیدی(73) از سایپا

 

بهترین بازیکن


حامد فلاح‌زاده، دروازه‌بان و امیرحسین حسین‌زاده، وینگر سایپا ستاره‌های این تیم برابر شهرخودرو بودند؛ حسین‌زاده که در هر دو سمت بازی کرد، بارها با حرکات و ارسال‌های خود مدافعان حریف را به دردسر انداخت و دروازه شهرخودرو را تهدید کرد؛ فلاح‌زاده نیز که در دیدار اخیرشان برابر سپاهان درخشان ظاهر شده بود، امروز هم در نیمه دوم روی حملات شهرخودرو بارها دروازه تیمش را نجات داد و شوت‌های خطرناک اکبر صادقی و روح‌الله باقری را دفع کرد تا دومین کلین‌شیت پیاپی را ثبت کند.

 

اتفاق ویژه


شاگردان ابراهیم صادقی که هفته گذشته در گرفتن امتیاز در خانه سپاهان موفق بودند، امروز نیز یک تیم مدعی دیگر را متوقف کردند و توانستند صاحب امتیاز از شهرخودرو شوند تا به‌عنوان گربه سیاه تیم‌های بالای جدولی شناخته شوند؛ نارنجی پوشان در حالی این دو تساوی برابر شاگردان قلعه‌نویی و گل‌محمدی را به دست آوردند که در چهار دیدار قبل از آن شکست خورده بودند.


لحظات حساس

 

دقیقه 7: فلاح‌زاده با خروج موفق توپ ارسالی خطرناک روی دروازه سایپا را مهار کرد.
دقیقه 10: حرکت امیرحسین حسین‌زاده از جناح راست زمین موقعیت خوبی برای سایپا به وجود آورد که شوت او به تور کنار دروازه شهرخودرو برخورد کرد.

دقیقه 17: حرکت دیگری از وینگرهای سایپا در جناح راست با ارسال آنها همراه شد، اما این توپ خطرناک از روی سر مهاجمان نارنجی پوش عبور کرد تا خطری دروازه رحمتی را تهدید نکند.

دقیقه 27: ارسال اکبر صادقی موقعیت خطرناکی برای شهرخودرو به وجود آورد که آرمان رمضانی با ضربه سر توپ را به سمت کرنر دفع کرد.

دقیقه 43: حرکت حسین زاده در محوطه جریمه شهرخودرو و برخورد او با مدافع حریف، وینگر جوان سایپا را متوقف کرد ولی در حالی که همه نارنجی پوشان اعتقاد به اعلام پنالتی داشتند، علی بای، داور مسابقه بازی را ادامه داد.

 

1447727

 

دقیقه 55: حرکت جلالی و ارسال او به محوطه جریمه شهرخودرو موقعیت خطرناکی برای سایپا به وجود آورد اما ضربه مهاجم نارنجی پوشان به مدافع حریف اصابت کرد که این دفع توپ با اعتراض شدید صادقی مواجه شد چراکه او اعتقاد به خطای هند مدافع شهرخودرو داشت.

دقیقه 58: حمله دیگری از سایپا شکل گرفت که برخورد چند باره توپ به بازیکنان شهرخودرو موقعیت خطرناکی به وجود آورد ولی این توپ به کرنر رفت.
دقیقه 59: نارنجی پوشان که حملات زیادی در این لحظات روی دروازه شهرخودرو تدارک دیدند، این بار با ارسال حسین‌زاده که به بیرون رفت، فرصت خوبی به وجود آوردند.
دقیقه 65: شوت سنگین اکبر صادقی از پشت محوطه جریمه سایپا با واکنش دیدنی فلاح‌زاده مهار شد.
دقیقه 69: شهرخودر و درآستانه باز کردن دروازه سایپا پیش رفت که پاس در عرض اکبر صادقی و شوت نوک پای باقری با واکنش تماشایی فلاح‌زاده دفع شد.

دقیقه 74: موقعیت دیگری از سوی حسین‌زاده، وینگر جوان سایپا شکل گرفت که دریبل‌های پیاپی او در محوطه جریمه شهرخودرو ثمری نداشت و شوت او به بیرون رفت.

دقیقه 86: ارسال عجیب سهرابیان از میانه زمین به شدت دروازه شهرخودرو را با خطر مواجه کرد، اما توپ بعد از دفع رحمتی به تیرک دروازه برخورد داشت و از منطقه خطر دور شد.

دقیقه 1+90: ارسال محمدی‌مهر در موقعیت عالی به قاسمی‌نژاد رسید و در حالی که او می‌توانست با ضربه سر دروازه سایپا را باز کند، توپ راهی اوت شد؛ این موقعیت آنقدر برای شهرخودرو مهم بود که پس از گل نشدن آن گل‌محمدی روی زمین نشست و توان ایستادن نداشت.

دقیقه 2+90: ضربه سنگین مهاجم سایپا بعد از برخورد به مدافع شهرخودرو به کرنر رفت.

دقیقه 3+90: یک موقعیت خوب دیگر این بار برای سایپا به وجود آمد که ارسال هافبک این تیم با ضربه سر رمضانی از کنار دروازه شهرخودرو عبور کرد.


در حاشیه


* سایپا و شهرخودرو در بازی امروز بازیکن محروم ندارند.

* محمد ناصحی، مدافع سابق تیم پدیده امروز با حضور روی سکوها بازی تیم سابق خود را تماشا می‌کند.
* علیرضا امامی‌فر، یکی از مربیان تیم ملی امید نیز امروز این مسابقه را از نزدیک می‌بیند تا از آخرین وضعیت ملی پوشان سایپا و شهرخودرو مطلع شود.
* فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو پس از یک بازی غیبت روی سکوها، برای حمایت از تیمش امروز باز هم به ورزشگاه شهرقدس آمد تا شاهد بازی بازیکنان خود برابر سایپا باشد.

* حدود 200 هوادار از مشهد برای تشویق شهرخودرو راهی ورزشگاه شهر قدس شده و از دقیقه یک به تشویق تیمشان پرداختند.

* حدود 50 هوادار خردسال برای تیم سایپا روی سکوهای ورزشگاه شهرقدس قرار گرفتند که هرکدام از آنها با یک بوق در زمان حمله شهرخودرو شرایط بسیار بد و گوش‌خراشی را برای سایر هواداران و تیم مهمان درست می‌کنند.

* مصدومیت سهرابیان، مدافع تیم سایپا موجب شد تا نیمکت‌نشینان این تیم نگران شوند و به همین دلیل دیگر مدافع این تیم یعنی لطفی شروع به گرم کردن کرد، اما پس از دقایقی سهرابیان مداوا شده و به بازی برگشت.

* در آخرین دقیقه نیمه اول، خطا روی مهاجم شهرخودرو در میانه میدان با عصبانیت بازیکنان این تیم روبرو شد و در جریان این اعتراضات مهدی رحمتی هم به سمت داور آمد و با یک اعتراض شدید از بازیکنان تیمش دفاع کرد، اما اعتراض رحمتی به داور یک کارت زرد برای او به همراه داشت.
* دقایق پایانی نیمه اول این دیدار با خطاهای پیاپی بازیکنان دو تیم همراه بود و به گونه‌ای می‌توان گفت که بازی آرام دو تیم در ۴۵ دقیقه بازی در دقایق پایانی به تشنج کشیده شد.

دیدگاه‌ها