کد خبر : 1646770 | 09 آبان 1398 ساعت 12:34 | 28.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیام آشتی‌جویانه اوزیل به هواداران آرسنال(عکس)

مسوت اوزیل بعد از درخشش در دیدار دیشب آرسنال و لیورپول با ارسال پیامی خطاب به هواداران آرسنال از عملکرد تیمش تمجید کرده و سعی کرد روی نکات مثبت تکیه کند.

پیام آشتی‌جویانه اوزیل به هواداران آرسنال(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل دیشب در جریان شکست آرسنال (9)5-5(10) مقابل لیورپول در جام اتحادیه انگلیس درحالیکه سومین بازی فصل خود برای توپچی‌ها را پشت سر می‌گذاشت عملکرد درخشانی داشت و توانست به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شود. اوزیل در پایان بازی از طریق شبکه‌های اجتماعی در پیامی خطاب به هواداران آرسنال از عملکرد تیمش در این بازی تمجید کرده و سعی کرد روی نکات مثبت تاکید کند.

 

1447692

 

با وجود نمایش درخشان اوزیل در این بازی و دو پاس گلی که در این مسابقه داد، اونای امری باز هم تصمیم گرفت او را تعویض کرده و از زمین بیرون بکشد. با اینحال اوزیل در پایان بازی سعی کرد روحیه مثبت داشته باشد و به مسائل حاشیه‌ای نپردازد.

 

1447693

 

اوزیل در پیامی خطاب به هواداران آرسنال در توییتر و اینستاگرام نوشت:" بازی عجیب و فوق‌العاده‌ای بود. باخت در پنالتی‌ها همیشه سخت است ولی بدون شک بازی امشب در آنفیلد نکات مثبت زیادی برای ما داشت. از هوادارانی که در بازی خارج از خانه از ما حمایت کردند متشکرم. حالا تمرکز ما روی بازی با ولوز خواهد بود".

 

1447694

 

 

دیدگاه‌ها