کد خبر : 1646771 | 09 آبان 1398 ساعت 12:39 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

اوریگی: لیورپول هیچ وقت تسلیم نمی شود

دیووک اوریگی، مهاجم بلژیکی لیورپول، معتقد است که حضور پر شور هواداران نقش ویژه ای در پیروزی این تیم مقابل آرسنال داشته است.

اوریگی: لیورپول هیچ وقت تسلیم نمی شود

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم لیورپول و آرسنال دیشب در چارچوب رقابت های جام اتحادیه انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی بی نهایت جذاب در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی پرگل ۵-۵ خاتمه یافت. در ضربات پنالتی اما لیورپولی ها توانستند حریف خود را شکست دهند و به مرحله بعدی رقابت های جام اتحادیه صعود کنند.

 

1447695

 

دیووک اوریگی، مهاجم بلژیکی لیورپول، ستاره تیمش در بازی دیشب مقابل آرسنال بود. او توانست زننده دو گل از ۵ گل لیورپول در بازی دیشب باشد. اوریگی پس از پایان بازی درباره پیروزی مقابل آرسنال گفت: " بسیار خوشحال هستم که جوانان‌ تیم قابلیت‌های خود را به همه نشان دادند و ثابت کردند که تا چه حد با استعداد هستند. بازی امروز بسیار هیجان انگیز بود و تیمی به پیروزی رسید که ذهنیت برنده‌تر و آماده‌تری داشت.


تسلیم نشدن یکی از خصوصیات این باشگاه است، تحت هر شرایطی، ما همیشه و تا لحظه آخر می‌جنگیم و دست از تلاش بر نمی داریم. لیورپول هیچ وقت تسلیم نمی شود."

 

وی در ادامه پیرامون حضور پرشور هواداران گفت: واقعا حس خوبی است که می‌بینم هواداران در همه شرایط از تیم حمایت می‌کنند. آن ها یکی از مهمترین دلایل بازگشت‌های ما در دیدارهای بزرگ هستند."

 

وی در پایان درباره عملکرد خودش نیز گفت:" خوشحالم که توانستم در این پیروزی به تیمم کمک کنم. شب فوق العاده ای بود و همه بازیکنان در این پیروزی نقش مهمی داشتند."

 

دیدگاه‌ها