کد خبر : 1646774 | 09 آبان 1398 ساعت 13:00 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه انجام شد

قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه انگلیس انجام شد و تیم‌های راه‌یافته به این مرحله حریفان خود را شناختند.

قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی جام اتحادیه انجام شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انجام بازی‌های دیشب در آخرین روز مرحله یک‌هشتم نهایی جام اتحادیه انگلیس و راه‌یابی لیورپول، منچستریونایتد و استون‌ویلا به مرحله‌ یک‌چهارم، هشت تیم حاضر در این مرحله مشخص شدند و امروز اعلام شد که مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتها قرعه‌کشی و تیمهای حاضر در این مرحله حریفان خود را شناخته‌اند.

 

1447698

 

لیورپول دیشب در حساس‌ترین بازی مرحله یک‌هشتم نهایی در یک دیدار دراماتیک با آرسنال در وقتهای قانونی به تساوی 5-5 رسید ولی در پنالتی شاگردان یورگن کلوپ بودند که حریف را 5-4 از پیش رو برداشته و صعود کردند. در دومین دیدار مهم این مرحله دیشب منچستریونایتد به مصاف چلسی رفت و توانست شاگردان فرانک لمپارد را 2-1 شکست دهد و راهی مرحله بعد شود.

 

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، دو تیم شهر منچستر در مرحله یک‌چهارم با بهترین قرعه مواجه شده و با تیمهایی از لیگهای پایین‌تر روبرو خواهند شد. اما دو بازی دیگر این مرحله کاملا لیگ برتری است و چهار تیم لیگ برتر در آنها به مصاف هم خواهند رفت.

 

بر اساس اعلام نتایج قرعه‌کشی، منچستریونایتد در مرحله یک‌چهارم به مصاف کولچستر خواهد رفت و منچسترسیتی هم در یک بازی خارج از خانه با آکسفورد یونایتد دیدار خواهد کرد.

 

اما در سوی دیگر لیورپول به زمین استون ویلا خواهد رفت و اورتون هم در خانه میزبان لستر خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها