کد خبر : 1646791 | 09 آبان 1398 ساعت 14:16 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

نفت MIS- فولاد؛ سرسخت ترین بازی سال

یکی از دربی های خوزستان دو تیم نفت مسجدسلیمان و فولاد خوزستان با هدایت تارتار و نکونام، دو مربی جوانی که برای نخستین بار روی نیمکت دوتیم قرار می گرفته اند، در ورزشگاه شهید بهنام محمدی شهر اولین ها برگزار می‌شود.

نفت MIS- فولاد؛ سرسخت ترین بازی سال

به گزارش "ورزش سه" ، نفت مسجدسلیمان شگفتی این فصل لیگ بوده و تاکنون شکستی درکارنامه اش دیده نمیشود.تیم مهدی تارتار به جز پرسپولیس، با تمامی مدعیان قهرمانی بازی کرده است و ازتمامی آنها امتیاز گرفته است.سرمربی این تیم علیرغم اینکه دیر به مجموعه  اضافه شد و تمرینات پیش فصل خوبی را نداشته و مشکلات فراوان مالی دارد،اما با جذب بازیکنانی که سابقه کار با او را دارند تصمیم هوشمندانه ای گرفت. تارتار از مربیان تیم ساز است.


او ابتدا ساختار و سازماندهی بسیار خوبی را درخط دفاعی و دفاع تیمی ایجاد می کند و سپس کم کم در نیم فصل دوم، درفاز هجومی تیم تحول شگرفی ایجاد می کند. او تاکنون کار دفاعی بی نقصی را ارائه کرده است. نقش طیبی و نورمحمدی در خط دفاعی بخوبی دیده میشود. 


درآن سوی زمین شاگردان جواد نکونام درتیم فولاد خوزستان قرار دارند که آنها نیز از سرسختهای لیگ اند. آنها درفصل جاری در هفته گذشته نخستین برد خود را در ورزشگاه فولاد آره نا، مقابل نساجی مازندران بدست آوردند و با روحیه مضاعف برابر شهر اولین ها قرار می گیرند.


فولاد بهمراه پرسپولیس و صنعت نفت با ۱۵ امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده ششم جدول قرار دارد و حال و روز خوبی را نسبت به ابتدای فصل سپری می کند، گرچه این تیم هنوز برای بازی های بزرگ کار دارد و با روزهای خوب سالهای گذشته و‌ انتظارات و‌ توقعات هوادارانش، فاصله دارد.


عمده حملات فولادی ها از کناره ها طراحی میشوند، جایی که جعفری و قاسمی نژاد از راست و حیدریه و بیت سعید از چپ در آنجا بازی می کنند.فولادی ها با رسیدن مصدومانش و جذب یک مهاجم باکیفیت و یک بازیکن طراح می تواند، مشکلاتش را به حداقل برساند.

دیدگاه‌ها