کد خبر : 1646799 | 09 آبان 1398 ساعت 15:50 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

استقلال جوان است، اما ما هم پیر نیستیم

دنیزلی: بالاخره یک روز باید می‌باختیم

سرمربی تراکتور گفت: الان در بالای جدول تیم‌های زیادی هستند، اما در هفته ۲۴ لیگ برتر دیگر اینطور نخواهد بود.

دنیزلی: بالاخره یک روز باید می‌باختیم

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی دنیزلی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: در این ۸ هفته ای که گذشته، امتیازاتی که به دست آوردیم، امتیازاتی مناسب با ایده های ما بود. فردا هم با یک رقیب دیرینه مسابقه خواهیم داشت. آرزومندیم فردا برای تماشاگران پرشورمان بازی خوبی را ارائه دهیم. 


وی افزود: تمام بازیکنان برای این مسابقه آماده هستند. البته سوگیتا، یکی از بازیکنان ما به دلیل بیماری در بازی فردا نخواهد بود. من می خواهم تمام بازیکنانم در سلامتی به سر ببرند، اما دیروز و امروز چنین مساله ای به وجود آمد. همانطور که می دانید اشکان دژاگه هم در اردوی تیم ملی مصدوم شده بود و خیلی وقت بود که با ما تمرین نداشت، اما الان چند روزی است که در تمرینات ما حاضر است. به هر حال ما با ۱۱ نفری که آماده هستند، وارد زمین می شویم. 

 

سرمربی تراکتور در ادامه عنوان کرد: ما چند روزی است که برای این بازی تمرین می کنیم و استراتژی خاصی برای رویارویی با استقلال داریم. استقلال چندین هفته است که نتایج مطلوبی می‌گیرد. تدابیری اندیشیدیم که در بازی فردا اجرا خواهیم کرد. اگر آخرین بازی را در نظر بگیریم، به ویژه در نیمه اول عملکرد ما خوب نبود. امیدوارم فردا دیگر چنین مشکلی نداشته باشیم. بازیکنان من با تمام قدرت هر چیزی که من از آن ها خواستم را اجرا خواهند کرد. در استراتژی ما شروع، ادامه و پایان بازی وجود دارد. این را هم مدنظر داشته باشید که در ۸ هفته اخیر ما ۵ بازی را خارج از خانه انجام دادیم. اگر از این زاویه به قضیه نگاه کنیم، متوجه می شویم که ما امتیازات لازم را به دست آوردیم. به هر حال ما یک روزی گل می خوردیم و شکست هم می خوردیم، اما مهم این است که به راهمان ادامه دهیم. اگر الان جدول رده بندی را نگاه کنید، هم بالا و هم پایین جدول شلوغ است. این جدول هفته بیست و چهارم شکل واقعی خودش را می گیرد. الان در بالای جدول تیم های زیادی هستند و در هفته ۲۴ لیگ برتر دیگر اینطور نخواهد بود. آن مقطع نهایتا ۲، ۳ تیم بالای جدول هستند. 


دنیزلی همچنین اضافه کرد: اگر ۲ بازی اخیرمان مقابل نساجی و نفت آبادان را آنالیز کنیم، می توانیم بگوییم با ۲ تیم متفاوت بازی کردیم. این نتیجه ای که در بازی با نفت آبادان گرفتیم، احتمال دارد که به خاطر مسابقه ای باشد که با نساجی روی چمن مصنوعی انجام دادیم. البته در بازی با نفت ۱۵ دقیقه آخر موقعیت هایی داشتیم که می توانستیم نتیجه را برگردانیم. 


وی در ادامه با اشاره به استقلال گفت: تیم جوانی مقابل ما هست، اما ما هم تیم مسنی نیستیم. در عرض ۴، ۵ روز مسابقات سختی را پشت سر می گذاریم و می توانیم با تعویض بازیکنان هم شکل بهتری داشته باشیم. 

 

سرمربی تراکتور در پایان خطاب به هواداران تراکتور و با تاکید بر اینکه با یک شکست ناامید نشوند، گفت: ما می دانیم وظیفه مان چیست و آن را انجام می دهیم. ما می خواهیم پرشورها خوش باشند و بازی خوبی را از تیمشان ببینند. خدایی ناکرده اگر یک شکست هم پیش بیاید، نباید ناامید شویم. یکی از تیم هایی که به سختی شکست می خورد، خودمان هستیم. ما این قدرت را داریم چه در زمین خودمان و چه در زمین دیگران، حریفان را بلرزانیم.

دیدگاه‌ها