کد خبر : 1646800 | 09 آبان 1398 ساعت 14:30 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

گرت بیل ول کن حاشیه سازی نیست!

گرت بیل، ستاره ولزی و مصدوم رئال مادرید، دیشب بازی این تیم مقابل لگانس را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و از نزدیک تماشا می کرد. او اما پیش از پایان مسابقه و در دقیقه ۸۲ ورزشگاه را ترک کرد.

گرت بیل ول کن حاشیه سازی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید دیشب از سری مسابقات هفته یازدهم لالیگا به مصاف لگانس قعر جدولی رفت. کهکشانی ها این دیدار را طوفانی آغاز کردند و در همان ۳۰ دقیقه ابتدایی با سه گل از حریف خود پیش افتادند. شاگردان زین الدین زیدان در ادامه دو گل دیگر نیز به ثمر رساندند تا در نهایت با نتیجه ۵-۰ پیروز شوند. رئال مادرید با پیروزی در بازی دیشب در رده دوم قرار گرفت و فاصله خود را تا صدر جدول و بارسلونا به یک امتیاز کاهش داد.

 

 

1447719

 

 

گرت بیل، ستاره ولزی و مصدوم رئال مادرید، دیشب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حاضر بود و دیدار رئال مادرید مقابل لگانس را از نزدیک تماشا می‌کرد. او اما پیش از پایان مسابقه و در دقیقه ۸۲ ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را ترک کرد؛ این در حالی است که گل پنجم رئال مادرید بعد از خروج بیل از ورزشگاه و توسط لوکا یوویچ به ثمر رسید. دوربین برنامه ال چیرینگیتو صحنه خروج او از برنابئو را شکار کرد و در ادامه این حرکت با انتقادات فراوانی روبرو شد اما با این وجود تصمیم بیل برای ترک برنابئو در اواخبر بازی، هیچ مغایرتی با قوانین باشگاه رئال مادرید ندارد.

با توجه به قوانین و مقررات درباره این مسئله، لازم است بازیکنانی که به اردوی تیم برای یک بازی دعوت نشده اند ۱۰ دقیقه قبل از شروع بازی در اتاق رختکن تیم حضور پیدا کند. همچنین این دست بازیکنان می توانند ۱۰ دقیقه پیش از پایان بازی ورزشگاه را ترک کنند. با توجه به این توضیحات گرت بیل هیچ گونه بی احترامی یا خطایی در این باره انجام نداده است و خروج او در دقیقه ۸۲ کاملا قانونی و موجه بوده است.
همچنین زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، نیز پس از پایان این بازی واکنش مثبتی نسبت به این موضوع نشان داد و کار گرت بیل را کاملاً منطقی و بدون اشکال خوانده بود."

دیدگاه‌ها