کد خبر : 1646836 | 09 آبان 1398 ساعت 18:20 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

سازمان لیگ برای بازی‌ها اهمیت قائل شود

گل‌محمدی: زمین فوتبال نه، زمین کشاورزی بود

سرمربی شهرخودرو با گلایه از کیفیت زمین چمن مدعی شد شاگردانش هر کاری لازم بود برای برد انجام دادند اما زمین این اجازه را به آنها نداد.

گل‌محمدی: زمین فوتبال نه، زمین کشاورزی بود

به گزارش "ورزش سه"، از دست دادن دو امتیاز در مصاف با سایپا باعث شد تا شهرخودرو بهترین فرصت برای رسیدن به صدر را از دست بدهد، اتفاقی که سرمربی این تیم دلیل اصلی آن را خرابی زمین و بی کیفیت بودن چمن قلمداد کرد.


یحیی گل‌محمدی در کنفرانس بعد از بازی گفت: «در این زمین واقعا نمی‌شد کار کرد و برای مسابقه مناسب نبود. احساس می‌کردیم در زمین کشاورزی هستیم. نمی‌دانم چرا باید مسابقه اینجا انجام می‌شد. دیروز بارندگی بود و زمین کیفیت خوبی نداشت».


او ادامه داد:« جایی برای صحبت در خصوص مسائل فنی نیست. هم ما چند موقعیت گلزنی داشتیم و هم سایپا. اگر این بازی با نتیجه‌ای غیر از صفر بر صفر به پایان می‌رسید، جای تعجب داشت. از سازمان لیگ می‌خواهم برای این دیدارها اهمیت قائل شود و به محل برگزاری ارزش بگذارد».


سرمربی شهر خودرو در ادامه تصریح کرد:«با این کیفیت هیچ وقت فوتبال ما پیشرفت نمی‌کند بلکه پسرفت هم می‌کند. من هیچ بحث فنی ندارم. این بازی حتی به برطرف کردن نقاط ضعف هم کمکی نمی‌کند، اما از هواداران تشکر می‌کنم که از راه دور آمدند و تیم را تشویق کردند. ما می‌خواستیم برنده میدان باشیم که نشد. برای یک بازی حساس این زمین خوب نبود و بازی کیفیت نداشت به همین دلیل درباره مسائل فنی صحبت نکنیم، بهتر است».


سرمربی شهر خودرو درباره موقعیت‌های گلزنی برای هر دو تیم افزود:« ما در تایم خوبی می‌توانستیم به گل برسیم، حیف شد. اگر موقعیت قاسمی‌نژاد به گل تبدیل می‌شد، 3 امتیاز بازی برای ما بود اما نمی‌توانم ایرادی بگیرم چون او تلاش کرد که گل بزند. همین که در این زمین موقعیت ایجاد کردیم، ارزشمند است».


گل‌محمدی در پایان به بحث های داوری اشاره و گفت: «نیمه دوم در برخی از لحظات بازی از دست داور خارج شد و خطاهای بی‌مورد بازیکنان ما را عصبی کرد اما در مجموع از داوری تشکر می‌کنم آنها زحمت خود را کشیدند».

 

دیدگاه‌ها