کد خبر : 1646846 | 09 آبان 1398 ساعت 18:55 | 6.1K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهیم برای فوتبال ایران بازیکن بسازیم

صادقی:دنبال جام گرفتن نیستیم

سایپا در دومین هفته متوالی برابر مدعیان لیگ برتر بازی خوبی انجام داد و در نهایت یک امتیاز از این بازی گرفت.

صادقی:دنبال جام گرفتن نیستیم

به گزارش" ورزش سه" سایپا بعد از متوقف کردن سپاهان این بار برابر شهرخودرو به تساوی بدون گل رسید تا از دو مدعی درجه یک قهرمانی دو امتیاز باارزش بگیرد. صادقی از بازی تیمش برابر شهرخودرو راضی است:"  به تیممان افتخار می کنیم. با اینکه در چند هفته اخیر نتایج خوبی نگرفتیم اما به تیممان افتخار می کنیم."


او افزود:"روز به روز تیممان بهتر می شود و به خودباوری می رسد. جوانترهای ما باید بدانند بازیکنان خوبی هستند و خودشان را باور کنند. جلوی تیمی مثل  شهرخودرو که یکی از بهترین تیم های ایران است از نظر مالکیت توپ اینطوری بازی کردن و موقعیت ساختن جای تقدیر دارد و به آن ها تبریک می گوییم."


او همچنین گفت:" فکر می کنم امروز خوش شانس نبودیم، ضربه های خوبی سمت گل زدیم که توی چارچوب نبود. در این زمینه بیشتر کار می کنیم تا این مشکل را حل کنیم. وظیفه ما و همکارانمان این است که شرایط بچه ها را بهتر و آن ها را در عین جوانی تبدیل به بازیکن باتجربه کنیم. بازیکنی که در 21 سالگی تجربه دارد  خیلی می تواند به فوتبال ایران کمک کند."


سرمربی سایپا در ارتباط با کیفیت زمین ورزشگاه شهرقدس گفت:"ما با فدراسیون همکاری کردیم. پانزدهم همین ماه بازی های جوانان آسیایی آغاز می شود و ما دستگردی را در اختیار آن ها گذاشتیم. دیروز در این ورزشگاه بازی برگزار شد و این زمین وقتی دوبار در آن بازی می شود کیفیتش را از دست می دهد."


صادقی درباره استفاده از بازیکنان جوان در آینده گفت:" قطعا با همین فرمان ادامه می دهیم. فلسفه ما در سایپا فرصت دادن به جوان تر ها و تربیت بازیکن برای فوتبال ایران و تیم ملی است. سابقه من می گوید باید این کار را بکنیم. ما دنبال جام نیستیم دنبال بازیکن ساختن برای تیم های بزرگتر ، تیم ملی و ترانسفر شدن هستیم و باهمین فلسفه جلو می رویم. امیدوارم خدا کمک کند تا این ایده ها را عملیاتی کنیم."

دیدگاه‌ها