کد خبر : 1646869 | 09 آبان 1398 ساعت 19:35 | 75.6K بازدید | 0 دیدگاه

بیرانوند: علیپور نباید پنالتی می‌زد، به کالدرون هم گفتم

دروازه بان پرسپولیس می گوید علیپور نباید برابر ماشین سازی پنالتی می زد.

بیرانوند: علیپور نباید پنالتی می‌زد، به کالدرون هم گفتم

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند بعد از تساوی پرسپولیس برابر ماشین سازی گفت: نباید علیپور پنالتی را می زد و من به آقای کالدرون هم این را گفتم. چون حامد لک در جام حذفی هم از علیپور پنالتی گرفته بود، او تصمیم گرفت پنالتی را چیپ بزند، ولی حامد خوب دستش را خواند. من به خود علی گفتم ترابی پنالتی را بزند اما او در آن زمان در زمین نبود و نشد. علیپور از بازیکنان خوب ما است و باید همین امشب این اتفاق را فراموش کند. 

 

او در مورد بازی با فولاد گفت: بازی خیلی سختی است، اگر ما امروز برنده می شدیم خیلی می توانست در این بازی به ما کمک کند ولی خودتان می بینید 4 بازی مساوی شده و بازی سپاهان هم فعلا مساوی دنبال می شود. تیم ها به هم نزدیک هستند و بازی با فولاد هم سخت است. همیشه بازی در اهواز سخت است. مخصوصا برابر فولاد. این تیم کادرفنی خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم با 3 امتیاز به تهران برگردیم.

 

او در مورد شعار هواداران علیه علیپور هم گفت: از آنها ممنونم، دوست داشتیم با پیروزی قهرمانی خود را جشن بگیریم اما نشد. فقط خواهش می کنم از علیپور حمایت کنند چون او همین الان یکی از بهترین گلزنان لیگ برتر است.

 

بیرانوند در مورد جایزه مسئولیت اجتماعی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم گفت: خوشحالم و این جایزه برای تمام مردم ایران است که در سیل و زلزله به من اعتماد کردند و کمک هایشان را دادند تا به دست نیازمندان برسانم. مهم پرسپولیس بود و من نمی توانستم در این موقعیت تیم را تنها بگذارم. طلا و نقره مهم نیست و مهم موفقیت پرسپولیس است.

 

دیدگاه‌ها