کد خبر : 1646878 | 09 آبان 1398 ساعت 19:49 | 16.6K بازدید | 0 دیدگاه

چمن دست مربی ما را بسته بود

حمیداوی: شان لیگ‌ برتر این نیست

مالک شهرخودرو خراسان گفت: کیفیت بد زمین چمن ورزشگاه شهر قدس عملا دست گل‌محمدی را بسته بود‌.

حمیداوی: شان لیگ‌ برتر این نیست

پس از تساوی شهرخودرو خراسان برابر سایپا، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو خراسان به "ورزش سه" گفت: متاسفانه امروز نتوانستیم فوتبال خودمان را بازی کنیم و تماشاگران نتوانستند فوتبال همیشگی تیم یحیی گل‌محمدی را ببینند چرا که کیفیت بد زمین در تمام تفکرات تیمی ما تاثیرگذار شد.


وی افزود: یحیی گل‌محمدی، سروش رفیعی آماده را فقط به خاطر کیفیت بد زمین در ارنج اصلی تیم نگذاشت در حالی این بازیکن در تفکرات سرمربی ما بود‌. شما ببینید که چگونه زمینی بی‌کیفیت تمام زحمات کادر فنی، آنالیز و تلاش بازیکنان در طول یک هفته را به باد می‌دهد و این سوای هرز رفتن مخارج یک تیم ۱۰۰درصد خصوصی برای رسیدن به موفقیت است.


مالک شهرخودرو خراسان با گلایه از برخورد مسئولان با بخش خصوصی تاکید کرد: بازی ما به عنوان تیم سوم جدول لیگ‌ برتر در زمینی برگزار می‌شود که روز گذشته بادران تهران در آن بازی لیگ یکی برگزار می‌کند، که به نظرم این زمین با این بارندگی‌های اخیر در حد لیگ۲ هم نیست.


حمیداوی تاکید کرد: استرس ما بیشتر از نتیجه امروز، برای مصدوم نشدن بازیکنان‌مان بود. تیمی که نماینده آسیایی ایران است در زمینی بازی کرد که  باور کنید همه بازیکنان بیشتر تمرکزشان بر روی مصدوم نشدن در این شرایط بود.


وی همچنین از قضاوت داور بازی نیز انتقاد کرد و گفت: وقتی تعداد اعتراضات دو تیم به داوری زیاد است یعنی اینکه داور نتوانسته عدالت را به طور کامل به اجرا درآورد. ضمن اینکه نداشتن هدست برای داوران در ناهماهنگی آنها به شدت تاثیرگذار بود.

 

دیدگاه‌ها