کد خبر : 1646905 | 09 آبان 1398 ساعت 21:02 | 31.4K بازدید | 0 دیدگاه

اسدی: از داوری چه بگوییم؟ صدایمان به جایی نمی رسد؛

یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ از نظر بودجه هستیم

مربی تیم پارس جنوبی جم ضمن تمجید از سپاهان، نسبت به عملکرد بازیکنان پارس ابراز رضایت کرد.

یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ از نظر بودجه هستیم

به گزارش ورزش سه، مرتضی اسدی مربی تیم پارس بعد از تساوی مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: بازی خیلی خوبی بود مخصوصا نیمه اول که ما سه چهار موقعیت خیلی خوب داشتیم که متاسفانه بدشانسی و کم دقتی باعث شد توپ های ما تبدیل به گل نشود. به هر حال تیم ما فوق العاده کار کرد و مستحق پیروزی هم بودیم. نمی شود از بازی خوب سپاهان هم گذشت که واقعا تیم فوق العاده ای هستند و صدرنشین لیگ هستند. امیدوارم روند رو به رشدی که از بازی های قبل شروع شده، ادامه دهیم و تیم روز به روز بهتر شود.

 

او افزود: اول فصل بودجه ای که تخصیص شده برای پارس جم محدود بوده و طبق آن بازیکن خریده ایم. فکر می کنم یکی از ضعیف ترین تیم های لیگ از نظر بودجه هستیم. بازیکنان همه دارند تلاش می کنند اما یک مقدار تغییرات وجود داشته و تا تیم شکل بگیرد و هماهنگ شود، زمان می برد. در این یکی دو بازی این هماهنگی را دیده ایم. رفته رفته دارند بهتر می شوند و خودشان را در موقعیت های بیشتری قرار می دهند. انشاالله رفته رفته بهتر می شود. خیلی تیم های دیگر هم مشکل گلزنی دارند و فقط ما نیستیم. باید کار کنیم تا این مشکل برطرف شود.

 

اسدی درباره تعویض محمد نوری در نیمه دوم اظهار داشت: محمد هم کاپیتان ما است و هم بازیکن مثمر ثمر ما است. اما تیم سپاهان از دقیقه 60 رو به بازی مستقیم آورد و ما یک هافبک دفاعی آوردیم که جلوی خط دفاع را جمع کند. این تشخیص آقای کمالوند بود برای جلوگیری از خوردن گل. به نظرم تغییر تاکتیکی خیلی خوبی بود. در کنار این، دو گوش تیم را هم عوض کردیم که بتوانیم از ضد حملات استفاده کنیم.

 

مربی تیم فوتبال پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که با توجه به اخطارهای متعدد داور، پارس جنوبی برای بازی بعدی محرومی خواهد داشت، گفت: الان بحث داوری اصلا ندارم چون هر چه صحبت کنیم، صدایمان به جایی نمی رسد. اگر برای تیم های مدعی اتفاقات هفته قبلی می افتاد، شاید یک ماه انعکاس این اشتباهات داوری ادامه داشت، اما برای ما خیلی عادی با این قضیه برخورد شد. صدایمان به جایی نمی‌رسد. این همه تا به حال آقای کمالوند صحبت کردند. نمی خواهیم بگوییم عمدا، اما داوری تا اینجا به ضرر ما بوده است. تیم ما به صورت عادی همینطور تحت فشار است. ما بحث مشکلات مالی را داریم. این تیم چقدر می تواند دوام بیاورد؟ الان هم کمالوند با چنگ و دندان این تیم را نگه داشته تا پارس جنوبی سرپا بماند. اگر اعتراض نکنی، حقت خورده می شود. اگر اعتراض کنی، محرومت می کنند. یک نفر بیاید پاسخگو باشد. الان هم بعد از پنالتی شاهد ۲، ۳ تا کارت بودیم. اینطور که بچه ها گفتند پنالتی نبوده و به همین خاطر بازیکنان وقتی دیدند، اعتراض کردند. البته آقای کمالوند بچه ها را صدا زد و آن ها را به آرامش دعوت کرد. امیدوارم یک نفر پیدا شود تا از حق پارس جنوبی دفاع کند.

 

اسدی درباره اینکه نیاز بود یک مهاجم برای تغییر نتیجه در دقایق پایانی اضافه شود، گفت: الان ۲، ۳ بازیکن مصدوم داریم که در خط حمله نمی توانند بازی کنند. جا دارد از هواداران واقعی و باغیرتمان تشکر کنم که تا آخرین لحظه تیم را تشویق کردند. انشاالله که بتوانیم روزهای خیلی خوبی را در کنار این هواداران داشته باشیم.

دیدگاه‌ها