کد خبر : 1646909 | 09 آبان 1398 ساعت 21:32 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

گردان: گل نفت مسجد سلیمان ۱۰۰% مردود بود

سنگربان فولاد خوزستان می گوید گلی که نفت مسجد سلیمان به این تیم زد، کاملا مردود بود و داور به درستی خطای مهاجم حریف را گرفت.

گردان: گل نفت مسجد سلیمان ۱۰۰% مردود بود

به گزارش "ورزش سه"؛ شهاب گردان دروازه بان فولاد خوزستان بعد از تساوی این تیم در خانه نفت مسجد سلیمان، می گوید: «می دانستیم تیم نفت مسجد سلیمان تیمی است که در زمین خودش بسته بازی می کند و خیلی سخت به تیم های دیگر موقعیت می دهد. با این وجود توانستیم گردش توپ خوبی داشته باشیم. دو فرصت عالی هم داشتیم که هر دو را دروازه بان حریف گرفت. در مجموع خوب بازی کردیم. فراموش نکنید تیم نفت مسجد سلیمان از ابتدای فصل نباخته و این نشان می دهد تیم خوبی هستند. منتهی ما نه تنها به آنها موقعیتی ندادیم بلکه اگر هوشیار بودیم می توانستیم دو بار دروازه این تیم را باز کنیم و برنده بازی باشیم.»


گردان درباره گلی که نفت زد و داور آن را خطا اعلام کرد، توضیح می دهد: «روی توپی که به سادگی می توانستم آن را بگیرم مهاجم حریف من را زد. گل آنها صد در صد مردود بود و تصمیم داور هم کاملا درست بود. حتی می توانست به بازیکن آنها کارت زرد هم بدهد چون با دست من را زد.»


او درباره عملکرد خودش در این بازی هم می گوید: «توپ خاصی روی دروازه نیامد که بخواهم عکس العملی نشان بدهم. ساختار دفاعی ما عالی کار کرد و تمام راههای نفوذ را بسته بود. در این مسابقه یکی از کم کارترین بازیکنان زمین بودم.»

دیدگاه‌ها