کد خبر : 1646939 | 10 آبان 1398 ساعت 00:25 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

اولین واکنش ژاکا به اتفاقات جنجالی دیدار با پالاس

گرانیت ژاکا، کاپیتان آرسنال، سکوتش در مورد اتفاقات دیدار مقابل کریستال پالاس را شکست.

اولین واکنش ژاکا به اتفاقات جنجالی دیدار با پالاس

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در دیدار روز یکشنبه مقابل پالاس، ابتدا با دو گل پیش افتاد اما در نهایت با تساوی 2-2 متوقف شد. هواداران عصبانی توپچی ها در زمان تعویض ژاکا او را هو کردند و این ستاره سوئیسی هم با درآوردن پیراهنش و به کار بردن الفاظی توهین آمیز، به این اتفاق واکنش نشان داد.


این حرکت او، واکنش های بسیاری را به همراه داشت و اکنون 4 روز بعد از آن اتفاق، ژاکا با انتشار پستی در صفحه تویئترش، به انتقادات پاسخ داد.


او نوشت:" بعد از مدت زمانی که طول کشید تا به آنچه یکشنبه شب اتفاق افتاد، واکنش نشان بدهم، مایلم به جای یک پاسخ سریع، به شما توضیح بدهم.


اتفاقاتی که حول تعویض من رخ داد، من را عمیقم متاثر کرد. من عاشق این باشگاه هستم و همیشه 100 درصد توانم را در زمین برای آن گذاشته ام.

 

احساس من در مورد اینکه توسط هواداران درک نشدم و با کامنت های توهین آمیز پیاپی در بازی ها و رسانه های اجتماعی در هفته های اخیر مواجه شدم، من را عمیقم متاثر کرد.

 

1446902


بعضی ها چیزهایی می گویند مانند اینکه "پاهایت را می شکنیم"، " همسرت را می کشیم"، و "آرزو می کنیم دخترت سرطان بگیرد". این اظهارنظرها من را عصبانی کرد و وقتی در دیدار روز یکشنبه در ورزشگاه احساس کردم هواداران علیه من هستند، به نقطه جوش رسیدم.


در این شرایط، من به خودم اجازه دادم که به گروهی از هواداران که از باشگاه، تیم و خود من با انرژی مثبت حمایت می کنند،  توهین کنم. قصد من این نبود و متاسفم اگر هواداران اینطور فکر کردند.


آرزوی من این است که به نقطه احترام متقابل برسیم و به یاد بیاوریم که در قدم نخست، چرا عاشق فوتبال شده ایم. بیایید با هم به شکلی مثبت پیش برویم."


ژاکا در دیدار شب گذشته آرسنال مقابل لیورپول در جام اتحادیه غایب بود و مشخص نیست که اونای امری از او در دیدار بعدی مقابل وولوز استفاده خواهد کرد یا نه.

دیدگاه‌ها