کد خبر : 1646969 | 10 آبان 1398 ساعت 11:00 | 57.9K بازدید | 0 دیدگاه

توصیف کلوپ از پدیده آرسنال: استعداد قرن!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از گابریل مارتینلی، پدیده 18ساله آرسنال که در مقابل تیمش دو گل به ثمر رسانده بود به عنوان استعداد قرن یاد کرد.

توصیف کلوپ از پدیده آرسنال: استعداد قرن!

به گزارش "ورزش سه"، گابریل مارتینلی، پدیده 18ساله برزیلی آرسنال روز چهارشنبه در جریان دیدار لیورپول و آرسنال در جام اتحادیه انگلیس نمایش درخشانی داشت و موفق شد دو بار دروازه شاگردان یورگن کلوپ را باز کند. سرمربی لیورپول حالا این ستاره جوان آرسنال را به شدت تحسین کرده و از او به عنوان "استعداد قرن" یاد کرد.

 

1447909

 

مارتینلی 18ساله که درتابستان امسال از ایتوانوی برزیل به آرسنال پیوست، روز چهارشنبه در جریان تساوی 5-5 این تیم مقابل لیورپول در وقتهای قانونی دیدار دو تیم در جام اتحادیه دو بار دروازه شاگردان کلوپ را باز کرد. این بازی در ضربات پنالتی با برتری 5-4 لیورپول به پایان رسید.

 

1447908

 

کلوپ که در جریان این بازی تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کرده و به بسیاری از جوانان لیورپولی بازی داده بود، از این ستاره جوان آرسنال به شدت تعریف کرده و گفت:" سپ فان دن برگ برای ما عالی بازی کرد. کار کردن با این جوانها خیلی سخت است. مارتینلی تقریبا با او همسن است ولی ستاره برزیلی آرسنال استعداد قرن است. او یک مهاجم بی‌نظیر است".

 

 

 

دیدگاه‌ها