کد خبر : 1647001 | 10 آبان 1398 ساعت 13:50 | 33.7K بازدید | 0 دیدگاه

معاوضه برای انتقال مدافع یوونتوس به PSG

کالچیو مرکاتو مدعی است پاری سن ژرمن قصد دارد در ماه ژانویه ماتیا دی‌شیلیو مدافع یوونتوس را هر طور شده به خدمت بگیرد و حتی حاضر است برای او یک قرارداد معاوضه‌ای امضا کند.

معاوضه برای انتقال مدافع یوونتوس به PSG

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در تابستان امسال تلاش زیادی برای جذب ماتیا دی‌شیلیو مدافع ایتالیایی یوونتوس انجام داد ولی موفق نشد. حالا کالچیو مرکاتو مدعی است که PSG مصمم است با فرا رسیدن ماه ژانویه از فرصت نقل و انتقالات زمستانی برای انتقال مدافع ایتالیایی به پاریس استفاده کند.

 

1447975

 

کالچیو مرکاتو می‌گوید دانش بالای لئوناردو، مدیر ورزشی PSG از فوتبال ایتالیا و رابطه دوستانه او با فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی یوونتوس می‌تواند به انجام معامله بین دو باشگاه بر سر دی‌شیلیو کمک کند و حتی در حال حاضر که بیانکونری با کمبود مدافع مواجه است دی‌شیلیو را راهی پاریس کند.

 

1447976

 

دی‌شیلیو بخش اعظم فصل جاری را به دلیل مصدومیت از دست داده و یوونتوس در بخش اعظم فصل به جای او از دانیلو و خوان کوادرادو استفاده کرده. ولی بیانکونری امیدوار است بتواند تابستان آینده توماس مونیه، مدافع 28ساله بلژیکی را به عنوان بازیکن آزاد جذب کند و در نتیجه ممکن است با عزیمت دی‌شیلیو به پاریس موافقت کند.

 

کالچیو مرکاتو می‌گوید این احتمال وجود دارد که دو باشگاه در ماه ژانویه در یک قرارداد معاوضه شرکت کرده و در ازای انتقال دی‌شیلیو به پاریس، یکی از ستاره‌های PSG راهی تورین شود.

 

دیدگاه‌ها