کد خبر : 1647015 | 10 آبان 1398 ساعت 15:00 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراضی که فراز را به پشت‌بام فرستاد!(عکس)

سرمربی پارس جنوبی جم بعد از اخراج از کنار زمین در فضای بالای راهروی ورودی ورزشگاه تختی جم مستقر شد و واکنش‌های جالبی به بازی داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان روز گذشته در چارچوب هفته نهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. تصمیمات مهدی سیدعلی در جریان بازی دیروز بسیار جنجالی شد و اعتراض هردو نیمکت را به همراه داشت. در این بین داور بازی فراز کمالوند را از کنار زمین اخراج کرد و به امیر قلعه‌نویی نیز کارت زرد نشان داد.


در صحنه اخراج کمالوند او اعتراض خاصی به داور نکرد؛ سرمربی پارس جنوبی از کنار زمین خطاب به سیدعلی می‌گفت که کاری به پنالتی اعلام شده به سود سپاهان ندارد و از او بابت اخطارهایی که به بازیکنانش داد، سوال کرد. سیدعلی نیز در این صحنه کنار زمین آمد و بعد از مشورت با داور چهارم کارت قرمز خود را جلوی چشم کمالوند گرفت.


سیدعلی اعتقاد داشت که به دلیل خروج از محوطه فنی کمالوند را اخراج کرده و خود داور نیز به این مساله که سرمربی پارس جنوبی صحبت خاصی انجام نداده، صحه گذاشت.


بعد از کش وقوس های فراوان کمالوند با همراهی برخی اعضای تیم پارس جنوبی به بیرون از زمین منتقل شد و بقیه بازی را از فضای بالای راهروی ورودی که بی شباهت به پشت بام ورزشگاه نداشت، تماشا کرد. او واکنش‌های جالبی به صحنه‌های بازی داشت و صحبت‌هایش با کادرفنی از سکوها قابل توجه بود.


عکس: حسین دانشور

 

 

 

دیدگاه‌ها