کد خبر : 1647033 | 10 آبان 1398 ساعت 16:15 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با بورنموث:

سولسشر: لیورپول ما را به بازی ها برگرداند

سرمربی منچستریونایتد خبر از غیبت احتمالی سه بازیکن تاثیرگذارش در بازی فردا برابر بورنموث داد و از نقش تساوی روحیه بخش مقابل لیورپول سخن گفت.

سولسشر: لیورپول ما را به بازی ها برگرداند

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد فردا از هفته 11 لیگ برتر در خانه بورنموث به میدان خواهد رفت. شیاطین سرخ که تا دو هفته پیش نتوانسته بودند در هیچ بازی خارج از خانه از ماه مارس پیروز شوند، بالاخره توانستند بر این طلسم غلبه کنند و پارتیزان بلگراد را در لیگ اروپا شکست دادند. سپس نوبت به شکست نوریچ و چلسی در لیگ برتر و جام اتحادیه رسید تا حالا یونایتد به سه برد دور از خانه متوالی در فاصله 10 روز دست یابد.

در چنین شرایطی و با روحیه ای عالی، منچستر فردا باید به مصاف بورنموث برود.

 

 

1448035

 

 

اوله گنار سولسشر در نشست خبری این بازی از احتمال غیبت هری مگوایر، مارکوس راشفورد و ویکتور لیندلوف خبر داد:« هنوز برای نتیجه گیری قطعی زود است و امیدوارم فردا بتوانیم هر سه را در زمین داشته باشیم. این سه بازیکن دیروز تحت مداوا بودند و امروز هم شرایط تقریبا مشابه بود. الان نمی توانم قطعی بگویم می رسند یا نه ولی امیدوارم همه را برابر بورنموث در اختیار داشته باشم. با این حال توانزبه، ماتیچ و لوک شاو برای بازی فردا در دسترس نخواهند بود و این را می توانم با اطمینان بگویم.»

دیگر غایب قطعی یونایتد نیز پل پوگبا است که تا ماه دسامبر قادر به همراهی تیم نخواهد بود.

 

 

1447583

 

 

سرمربی نروژی در مورد تحولات مثبت تیمش در بازی های اخیر گفت:« فوتبال همین است. گاهی شانس یاری می‌کند. نتیجه بازی با چلسی با ضربه‌ای باورنکردنی از مارکوس راشفورد مشخص شد. در پارتیزان واقعا خوب دفاع کردیم و فکر می‌کنم بازی با نوریچ هم خوب بود. اعتماد به نفس تیم بهتر و بهتر می‌شود و بازگشت بازیکنان از مصدومیت به سود تیم است. در فوتبال فاصله زیادی بین ناکامی و موفقیت یا برعکس نیست. 

تعطیلات ملی در زمانی عالی برای ما فرا رسید. مهیای بازی با لیورپول شدیم و وقتی عملکردی خوب دارید و نتیجه‌ای خوب مقابل صدرنشین لیگ می‌گیرید، انرژی بیشتری به دست می‌آورید. از آن زمان همه چیز عالی پیش رفت و شاید تغییر سیستم هم جواب داد. هر بازی فرصت جدیدی است تا نشان بدهیم چه کاری از دست‌مان بر می‌آید. این بخشی از حضور در منچستریونایتد است.»

 

سولسشر در مورد بازی با بورنموث گفت:« بازی سختی خواهد بود. آنها مهاجمان سریعی دارند. جاش کینگ، کالوم ویلسون، سولانکه، فریزر... کاملا عجیب است که در ماه اکتبر گلزنی نکرده‌اند ولی احتمالا آنجا هم جزییات تاثیر گذار بوده است و البته گل‌های زیادی هم دریافت نکرده‌اند. امیدوارم گل اول را به ثمر برسانیم چون آن‌ها روی ضربات شروع مجدد هم خطرناک هستند.»

 

 

 

1444689

 

 

دیدگاه‌ها