کد خبر : 1647065 | 10 آبان 1398 ساعت 17:52 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

به راحت آب خوردن دو گل سالم‌مان مردود اعلام شد

پاشایی: چه‌کسی دو امتیاز ما را برمی‌گرداند؟

مربی نفت مسجدسلیمان نسبت به اشتباهات داوری تیمش در بازی با فولاد خوزستان موضع گرفت.

پاشایی: چه‌کسی دو امتیاز ما را برمی‌گرداند؟

حسین پاشایی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی بدون گل تیمش مقابل فولاد خوزستان عنوان کرد: ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم و می‌توانستیم خیلی راحت برنده از زمین خارج شویم. تیم فولاد خوزستان را به خوبی آنالیز کرده بودیم و می‌خواستیم در حضور هواداران مان یک برد خوب دیگر را جشن بگیریم اما متاسفانه اتفاقاتی افتاد که مانع از این امر شد.


وی با اشاره به اشتباهات داوری علیه نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: برایمان جای تعجب دارد که چطور دو گل سالم ما از سوی داور پذیرفته نمی‌شود. تیم فولاد خوزستان در همه بازی‌های گذشته خود 4 گل دریافت کرده بود اما با آنالیز دقیق توانستیم دوبار دروازه این تیم را باز کنیم، ولی در عین ناباوری هردو گل سالم ما مردود شد. خوشبختانه کارشناسان داوری هم به این موضوع صحه گذاشتند که داور اشتباه کرده است، اما این مساله فایده‌ای برای ما ندارد چون امتیاز به راحتی آب خوردن از چنگ ما رفته است.


مربی نفت مسجدسلیمان همچنین گفت: ما تیم کم بضاعتی هستیم که با مشکلات مالی فراوان جلو می‌رویم. حتما می‌دانید که چقدر در تنگنا قرار داریم و با سختی‌های فراوان خودمان را به بازی‌ها می‌رسانیم اما وقتی می‌بینیم در جریان بازی نیز حق‌مان خورده می‌شود، حق داریم ناراحت شویم. ما نه می‌گوییم پنالتی‌مان گم شده و نه اتفاق دیگری. دو گل سالم زدیم که بدون هیچ دلیلی پذیرفته نشده است.


پاشایی در ادامه صحبت‌هایش تاکید کرد: من نمی‌‌خواهم خدای ناکرده اتهامی به داوران فوتبال بزنم، آقای کاظمی داور بازی روز گذشته و آقای ممبینی رییس کمیته داوران انسان های پاک و سالمی هستند، اما اشتباهات برایمان گران تمام می‌شود. داوران فوتبال ایران همگی جزو انسان‌های باشخصیت و پاک هستند اما فکر می‌کنم باید فکری به حال اشتباهات شود. شما می‌بینید که همه مربیان از اتفاقات داوری ناراحت هستند. این نشان می‌دهد که اشکالاتی وجود دارد. امیدوارم داوران ما از این پس با رویکرد بهتری کارشان را جلو ببرند و در آینده شاهد اتفاقات خوب در این عرصه باشیم.


مربی نفت مسجدسلیمان ادامه داد: هواداران فوتبال در مسجدسلیمان تنها عشق‌شان فوتبال است. این شهر بعد از جنگ آسیب های فراوانی دیده و تنها دلخوشی مردم همین تیم است. آنها می‌خواهند تیم شان نتیجه بگیرد، اما متاسفانه خیلی راحت دو امتیاز ما از دست می‌رود.


پاشایی در پایان درباره وضعیت تیمش افزود: خداراشکر که امسال توانسته‌ایم با بازی‌های خوب و روان شگفتی‌ساز مسابقات شویم. ما تیم جوان و خوبی داریم که تاکنون شکستی نداشتیم و این مساله نشان می‌دهد که چقدر قدرتمند هستیم. امیدوارم این روند خوب ادامه پیدا کند و همچنان بتوانیم دل مردم مسجدسلیمان را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها