کد خبر : 1647080 | 10 آبان 1398 ساعت 18:44 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: امیدوارم مشکلات گرانیت ژاکا حل شود

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی ابراز امیدواری کرد حواشی اخیر مربوط به گرانیت ژاکا حل شود.

گواردیولا: امیدوارم مشکلات گرانیت ژاکا حل شود


به گزارش "ورزش سه"، سیتیزن ها شش امتیاز با صدر جدول فاصله داشته و این هفته در لیگ برتر باید به مصاف ساوتهمپتون بروند. پپ گواردیولا نیز مانند یورگن کلوپ به برنامه فشرده بازی های تیمش معترض بوده و در مورد مشکلات اخیر گرانیت ژاکا با هواداران آرسنال نیز صحبت کرد.

 

دیدار برابر ساوتهمپتون: "حریف ما از روش های متفاوتی در طول جریان بازی استفاده می کند. در ده الی پانزده دقیقه آنها به شدت پرس کرده و در ادامه دفاع می کنند. مشکل زمانی ایحاد می شود که ساوتهمپتون دفاعی بازی می کند، شاید شرایط بازی آنها تغییر کند، بنابراین من نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد."

 

1446388

 

حواشی اخیر گرانیت ژاکا: "ما باید به هواداران خود احترام بگذاریم. بعضی اوقات شرایط برای بازیکنان آسان نیست. من احساسات و شرایط ژاکا را می فهمم، اما نمی دانم چه چیزی در داخل این تیم جریان دارد. شاید من کار درست نکنم، اما من نیز گاهی اوقات نمی توانم احساساتم را کنترل کنم. زیرا گاهی اوقات شما کنترل خود را از دست می دهید و چنین اتفاقاتی رخ می دهد. امیدوارم هواداران بتوانند ژاکا را ببخشند و این بازیکن نشان دهد که چه بازیکن فوق العاده ای است."

 

اعتراضات یورگن کلوپ به تقویم فشرده: "من کاملا با کلوپ موافق هستم. ما در زمان زمستان 27 یا 29 بازی می کنیم، همیشه این بحث است و در جلسات یوفا همیشه در مورد این مسائل صحبت می شود.

 

من اولویت بندی کرده و به بازیکنانی چون داوید سیلوا و کوین دی بروین بازی ندادم. فکر می کنم یورگن و آرسنال هم همین کار را کرده اند و شرایط یونایتد نیز همین است. دیگر جام ها برای استفاده از سیستم چرخشی و بازی دادن به سایر بازیکنانی که زیاد بازی نمی کنند خوب است، اما تعداد این رقابت ها خیلی زیاد است. بازیکنان جوانی مثل فیل فودن و اریک گارسیا شانس بازی در لیگ برتر را خواهند داشت، آنها کیفیت بالایی داشته و کمتر مرتکب اشتباه می شوند، اما بقیه بازیکنان باید تلاش کنند."

دیدگاه‌ها