کد خبر : 1647139 | 10 آبان 1398 ساعت 21:17 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

شرمنده همه هواداران شدیم

حاج صفی: شانس با ما یار نبود

کاپیتان ذوبی ها در دیدار برابر استقلال معتقد است شانس با آنها یار نبوده چرا که در غیر اینصورت آنها بازی را واگذار نمی کردند.

حاج صفی: شانس با ما یار نبود

به گزارش "ورزش سه"، احسان حاج صفی در میکسدزون ورزشگاه یادگار امام درباره دیدار برابر آبی های پایتخت گفت: هر بازی برد و باخت دارد. این بازی شانس با ما یار نبود و بازی را باختیم. البته به استقلالی ها هم تبریک می گویم.

او ادامه داد: ما شرمنده هواداران مان شدیم و اگر کمی شانس داشتیم این بازی را نمی باختیم. هواداران ما چند ساعت قبل از بازی آمدند و ورزشگاه را پر کردند. از همه آنها ممنونیم و شرمنده آنها شدیم. حالا این بازی را فراموش می کنیم و به دیدارهای بعدی فکر می کنیم تا بتوانیم خودمان را آماده دیدار حساس برابر سپاهان کنیم.

 

هافبک تراکتوری ها درباره رویارویی وی با سپاهان گفت: صددرصد بازی سختی خواهد بود. سپاهان در این چند سال هم خوب بوده و امیدوارم آنجا شرایط خوبی داشته باشیم و بتوانیم به موفقیت برسیم.

حاج صفی درباره تشویق هواداران تراکتور پس از بازی گفت: باز هم می گویم که ممنون همه هواداران هستم. آنها به ما لطف داشتند و تلاش می کنیم تا در بازی های بعدی از شرمندگی آنها بیرون بیاییم.

 

دیدگاه‌ها