کد خبر : 1647145 | 10 آبان 1398 ساعت 21:49 | 53.1K بازدید | 0 دیدگاه

فعلا که منصوریان می‌ماند

حدادی فر: در این 15 سال چنین چیزی ندیدم

کاپیتان تیم ذوب‌آهن گفت: واقعا من در این 16-15 سال چنین چیزی ندیده بودم که تیم ما اینقدر موقعیت درست کند اما استفاده نکند.

حدادی فر: در این 15 سال چنین چیزی ندیدم

به گزارش "ورزش سه"، قاسم حدادی‌فر پس از برتری دو بر صفر ذوب‌آهن مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هفته نهم لیگ برتر فوتبال گفت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ امروز توانستیم مقابل شاهین بوشهر که آمده بود فوتبال بازی کند، به پیروزی برسیم. حدود 5-4 هفته ما مستحق باخت نبودیم و به حقمان که پیروزی بود نمی‌رسیدیم. خوشبختانه امروز یکدل شده بودیم تا نتیجه خوبی بگیریم. تیم ما خیلی عقب است و فکر نمی‌کنم برد امروز بتواند چیز زیادی از این امتیازات عقب افتاده را جبران کند.

 

هافبک ذوب‌آهن در ادامه گفت: باید همین روند را بتوانیم ادامه دهیم چون روزهای خیلی سختی را در این 8 هفته گذراندیم. باید از کسانی که ما را حمایت کردند تشکر کنیم و امیدوارم بتوانیم جواب حمایت‌های آنها را بدهیم.

وی در مورد اینکه منصوریان در تیم ماندنی است یا خیر، گفت: فعلا که او ماندنی است. منصوریان زحمت خود را می‌کشد و شبانه روز کار می‌کند، اما واقعا من در این 16-15 سال چنین چیزی ندیده بودم که تیم ما اینقدر موقعیت درست کند اما استفاده نکند. خود ما هم در استرس بدی قرار داشتیم. خدا را شکر این 3 امتیاز از لحاظ روحی و روانی به ما کمک کرد. باید در هفته آینده نتایج بهتری بگیریم، چون واقعا جایگاه ذوب‌آهن انتهای جدول نیست.

 

حدادی‌فر در مورد درگیری لفظی چند روز پیش بین منصوریان و هواداران گفت: به هر حال وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد، هوادار هم به نوبه خود حق دارد گلایه‌مند باشد، اما چیز خاصی نبود و صحبتی بین منصوریان و یکی از هواداران انجام شد که با میانجیگری تمام شد. امیدوارم در روزهای آینده بتوانیم جواب حمایت این هواداران را که در روزهای سرد به ورزشگاه می‌آیند را بدهیم.

دیدگاه‌ها