کد خبر : 1647199 | 11 آبان 1398 ساعت 09:25 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

عکس خاطره انگیز در استادیوم شهید وطنی

تماشای بازی فوتبال از نزدیک در استادیوم شهید وطنی قائمشهر حال و هوای دیگری دارد به این خاطر که تماشاگران این شهر تیم نساجی را به گونه دیگری دوست دارند.

به گزارش "ورزش سه"، این روزها به همان اندازه برای تماشای بازی های نساجی به استادیوم شهید وطنی قائمشهر تماشاگر می آید که در زمان حضور این تیم در لیگ 2 تماشاگر به استادیوم می آمد و این فوق العاده است. آنها نساجی را دوست دارند و نه لیگی که نساجی در آن حضور دارد. البته طبیعی است که موفقیت تیم در هر لیگی آرزوی این تماشاگران است.

 

یکی از خوبی های تماشاگران نساجی این است که به تماشاگران تیم حریف آسیبی وارد نمی کنند. چه در روز برد و چه در روز باخت. این خیلی خوب است و می توان از سکوهای وطنی به عنوان نقطه امن تماشاگران فوتبال ایران یاد کرد. این نشان از فرهنگ والای تماشاگران شهر قائمشهر دارد. تماشاگرانی که تاریخچه آنها در فوتبال به دهه ها قبل برمی گردد و از زمانی که فوتبال در ایران استارت خورد تماشاگران قائمشهر برای تشویق تیم هایی چون نساجی و نفت به استادیوم می آمدند. آنها به خوبی می دانند تماشاگران حریف هم حق دارند در محیطی امن فوتبال را تماشا و تیم محبوب خود را تشویق کنند. و البته این شرایطی است که بارها و بارها تماشاگران تیم نساجی پیدا کرده اند. مسابقه ای نیست که در خارج از قائمشهر برگزار شده بود و تماشاگران تیم نساجی برای تشویق این تیم در آن شهر حاضر نشده باشند.

 

قطعا با این حمایت نساجی تا سال های سال به حیات خود در فوتبال ادامه خواهد داد. عکس دوستی تماشاگران نساجی و صنعت نفت هم از جمله عکس های خاطره انگیز در فوتبال است.

 

1448207

دیدگاه‌ها