کد خبر : 1647228 | 11 آبان 1398 ساعت 10:46 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرانک لمپارد:

فوتبالیست‌ها احترام به داور را از راگبی یاد بگیرند

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی از فوتبالیست‌ها خواست مثل ستاره‌های راگبی به داوران احترام بگذارند و در این مورد از آنها الگوبرداری کنند.

فوتبالیست‌ها احترام به داور را از راگبی یاد بگیرند

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد، سرمربی چلسی با اشاره به جام جهانی راگبی که در ژاپن در حال برگزاری است از فوتبالیستها خواست در نحوه برخوردشان با داورها به ستاره‌های راگبی توجه کرده و مثل آنها به داوران خود احترام بگذارند.

 

1448256

 

فرانک لمپارد که تیمش امروز در هفته یازدهم لیگ برتر در خانه واتفورد به مصاف این تیم می‌رود گفت از هواداران ورزش راگبی است و با وجود این بازی چلسی، دیدار فینال جام جهانی راگبی بین انگلیس و آفریقای جنوبی که قبل از بازی چلسی و واتفورد برگزار خواهد شد را از تلویزیون تماشا خواهد کرد.

 

لمپارد به نحوه برخورد کاپیتان تیم ملی راگبی انگلیس، اوون فارل و بازیکنان رقیب این تیم در نیمه‌نهایی رقابتها، تیم ملی نیوزیلند با داور این مسابقه اشاره کرد و گفت فوتبالیستها و مربیان فوتبال می‌توانند از نظر نحوه درست برخورد با داور از آنها الگو برداری کنند.

 

1448258

 

لمپارد در این باره گفت:" بله من معتقدم که فوتبالیست‌ها می‌توانند از بازیکنان راگبی یاد بگیرند. شاید بد نباشد اگر با آنها جلساتی برگزار کنیم و پای صحبت‌هایشان بنشینیم. حتما دیدید که اوون فارل و همه بازیکنان انگلیس و همینطور بازیکنان نیوزلند در نیمه نهایی جام جهانی چطور با داور برخورد کردند. این چیزی است که به نظر من حتما باید ما در دنیای فوتبال از آن الگو بگیریم. گاهی اوقات در جریان بازی‌ها باید نفس عمیقی بکشیم و آرام باشیم. احترام در راگبی به نظر من دو طرفه است و من معتقدم ما می‌توانیم از آنها یاد بگیریم".

 

دیدگاه‌ها