کد خبر : 1647242 | 11 آبان 1398 ساعت 11:26 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

سیگنال امری: اوزیل ممکن است فیکس آرسنال شود

درحالیکه آرسنال امروز در هفته یازدهم لیگ برتر در خانه خود به مصاف ولوز می‌رود، اونای امری سرمربی این تیم تلویحا اشاره کرد که مسوت اوزیل ممکن است از آغاز به میدان می‌رود.

سیگنال امری: اوزیل ممکن است فیکس آرسنال شود

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بعد از درخشش مسوت اوزیل در دیدار آرسنال و لیورپول در جام اتحادیه انگلیس، انتقادها از کادر فنی توپچی‌ها و اونای امری به دلیل عدم استفاده از ستاره آلمانی بالا گرفته بود، امری در آستانه دیدار امروز آرسنال مقابل ولورهمپتون در لیگ برتر تلویحا اشاره کرد که ممکن است اوزیل در این دیدار به عنوان بازیکن فیکس از آغاز به میدان برود.

 

1448278

 

اوزیل در دیدار با لیورپول در آنفیلد هم بعد از حدود یک ساعت حضور در میدان تعویض شد. این ستاره آلمانی در فصل جاری در لیگ برتر تنها 71 دقیقه بازی کرده اما در دو مسابقه در جام اتحادیه به بازی گرفته شده.

 

1448277

 

امری در آستانه بازی با ولوز در پاسخ به سوالاتی درباره مسوت اوزیل گفت:" مسوت اوزیل در ترکیب نهایی ما است و به نظرم احتمال اینکه به میدان برود وجود دارد. من هر بار به او گفته‌ام که برنامه‌ام برای او چیست. هر وقت اوزیل در اختیار ما باشد، زمانی که خوب تمرین کند و بدون فراز و نشیب باشد، هر وقت که روحیه مثبت داشته باشد می‌تواند به ما کمک بزرگی بکند. من در حال حاضر او را مثبت و بی فراز و نشیب می‌بینم".  

 

دیدگاه‌ها