کد خبر : 1647263 | 11 آبان 1398 ساعت 12:55 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

رودریگو: دیدار اولم با زیدان شوکه کننده بود

رودریگو گوئس، پدیده برزیلی رئال مادرید، معتقد است که زین الدین زیدان تاثیر زیادی در پیشرفت او داشته است.

رودریگو: دیدار اولم با زیدان شوکه کننده بود

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو گوئس، ستاره 18 ساله و برزیلی رئال مادرید، این روزها نمایش درخشانی در ترکیب رئال مادرید داشته است؛ عملکردی که باعث شده زیدان در بازی های اخیر از او در ترکیب اصلی کهکشانی ها استفاده کند. رودریگو در دیدار مقابل لگانس برای دومین بازی پیاپی در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار گرفت. او همچنین موفق شد دومین گل خود را در رقابت‌های فصل جدید لالیگا به ثبت برساند. رودریگو پیش از این در دیدار مقابل اوساسونا گل اول خود را با لباس سفید رئال مادرید به ثمر رسانده بود.

 

رودریگو اما راهنمایی ها و کمک زیدان را در درخشش اخیرش بسیار موثر می داند. او در این باره گفت:" من سرمربی(زیدان) را برای اولین بار در اردوی پیش فصل ملاقات کردم. هنگامی که او نامم را صدا زد واقعا هیجان زده شده بودم. دیدار اولم با زیدان شوکه کننده بود.

 

به خاطر دارم وقتی که دچار یک مصدومیت دو ماهه شده بودم، او همیشه با من صحبت می کرد و از من می خواست که کاملا آرام باشم. این موضوع که وارد یک باشگاه بزرگ شوید اما بلافاصله مصدوم شوید بسیار ناامید کننده است. زیدان اما در آن شرایط بد به من دلداری می داد و مطمئن بود که من با قدرت بیشتر بازخواهم گشت و همین اتفاق نیز رخ داد. زیدان هر روز به من اعتماد بیشتری می کند و همین موضوع باعث پیشرفت و افزایش اعتماد به نفس بیشتر من شده است."

دیدگاه‌ها