کد خبر : 1646716 | 09 آبان 1398 ساعت 01:52 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

رودریگو: اصلا انتظار چنین شروعی را نداشتم

رودریگو گوئس یکی از ستاره های دیدار امشب رئال برابر لگانس بود و موفق به زدن گل اول کهکشانی ها شد.

رودریگو: اصلا انتظار چنین شروعی را نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب توانست با 5 گل بر لگانس پیروز شود و اولین گلباران فصل خود را جشن بگیرد. مسیر پیروزی را رودریگو گوئس با گل دقیقه 7 خود هموار کرد. ستاره برزیلی برای دومین بازی متوالی در ترکیب ثابت رئال قرار گرفته بود و 90 دقیقه در میدان ماند و یک بازی فوق العاده را به نمایش گذاشت.

 

 

1447595

 

 

رودریگوی 18 ساله که به نظر حالا دیگر به یک بازیکن فیکس در ایده های زیدان تبدیل شده، در پایان بازی گفت:« واقعیت این است که به خاطر این اتفاقات مثبتی که برایم رخ داده، بسیار خوشحالم. همه چیز خیلی سریع پیش می رود و واقعا انتظارش را نداشتم. خیلی خیلی خوشحالم. فکر می کنم شایسته چنین برد پرگلی بودیم. برابر تیمی خوب و باکیفیت یک بازی راحت و روان را ارائه دادیم و توانستیم شکستش دهیم.»

 

رودریگو ادامه داد:« برایم فرقی نمی کند بال چپ باشم یا راست. امشب از راست شروع کردم و سپس جای خودم را با هازارد عوض کردم. هر جا باشم سعی می کنم از بازی خودم لذت ببرم. امشب خانواده ام در ورزشگاه بودند و همه چیز هم عالی پیش رفت.»

 

بنزما:« کریم یک فوتبالیست فوق العاده است و به ما اطمینان بالایی در حمله می بخشد. بازی کنار او کارها را برای تان ساده می کند.»

 

 

1447597

دیدگاه‌ها