کد خبر : 1647283 | 11 آبان 1398 ساعت 14:39 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

شیرینی فوتبال در اشتباهات داوری است!

توکلی: فضای آزادی از اول ملتهب نبود

شاهین توکلی مدافع ماشین سازان می گوید فضای استادیوم آزادی از اول ملتهب نبوده و در لحظات پایانی اتفاقات ناپسندی رخ داده که به دور از فرهنگ مردم کشور ماست.

توکلی: فضای آزادی از اول ملتهب نبود

به گزارش "ورزش سه"، شاهین توکلی مدافع ماشین سازان در گفتگو با ورزش سه راجع به تساوی ارزشمند تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی خوب و پایاپایی بود و جوری نبود که پرسپولیس سوار بر ما باشد. بچه ها بازی خیلی خوبی انجام دادند که همراه با نتیجه هم شد که برای ما لذت بخش بود. البته ما برای سه امتیاز رفته بودیم و فوتبالی هم که بازی کردیم فوتبالی نبود که صرفا برای یک امتیاز باشد.

 

مدافع ۲۶ ساله سبزقباها راجع به داوری مسابقه نیز اذعان داشت: راجع به داوری نمی توان نظر داد و داور هم جاهایی اشتباه می کند که شیرینی فوتبال در همین است. در کل داوری به نظر من خوب بود و مشکل آن چنانی نداشت و راجع به گل ما و صحنه پنالتی کارشناسان بهتر از من می توانند نظر دهند.

 

توکلی راجع به جو استادیوم و حواشی شکل گرفته در این بازی نیز عنوان داشت: فضای استادیوم از اول ملتهب نبود و فضای بدی نداشت و لحظه های آخر بازی آن اتفاقات افتاد. واقعا درست نیست و ارزش ندارد به خانواده شخصیتی مثل آقای خطیبی که برای فوتبال زحمت کشیده اند، بی احترامی شود. واقعا کار قشنگی نیست و به دور از فرهنگ مردم ماست.

 

مدافع تبریزی ها در پایان راجع به عملکرد خوبشان مقابل سرخابی ها و هدف ماشین سازی در ادامه فصل نیز گفت: ما بازی به بازی پیش می رویم و تیم های مقابل برای ما فرقی ندارند. مهم این است بتوانیم امتیاز جمع کنیم و جایگاهمان در جدول را بالاتر ببریم چرا که با فوتبالی که ماشین سازی بازی می کند، جایگاه فعلی جایگاه اصلی ما نیست. البته دلیل این موضوع هم شاید تغییر شاکله اصلی تیم نسبت به پارسال باشد و مطمئنم بازی به بازی بهتر خواهیم شد. به نظر خود من ما باید حتی برای سهمیه آسیایی بجنگیم چرا که این توان را داریم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد در پایان رتبه ای در شان مردم آذربایجان کسب کنیم.

دیدگاه‌ها