کد خبر : 1647285 | 11 آبان 1398 ساعت 14:50 | 30.7K بازدید | 0 دیدگاه

آنها یک تیم کامل روی نیمکت داشتند

رضاوند: از پارس جم بیشتر از تراکتور می ترسیدیم

هافبک استقلال می گوید ترس این تیم از بازی با پارس جم بیشتر از بازی با تراکتورسازی بود.

رضاوند: از پارس جم بیشتر از تراکتور می ترسیدیم

آرش رضاوند در مورد پیروزی استقلال برابر تراکتورسازی به ورزش سه گفت: بازی خوبی بود و واقعیتش را بخواهید ما از بازی با پارس جم بیشتر از بازی با تراکتور می ترسیدیم. دلیل حرف من این است که تراکتور تیمی صاحب سبک است که حمله می کند و فوتبال بازی می کند ولی پارس جم و تیم هایی مثل این تیم دفاع می کنند و کار برابر این تیم ها سخت تر است.

 

او در مورد قدرت تراکتورسازی هم می گوید: تراکتور بسیار تیم قدرتمندی است و 4 گل زدن به این تیم در تبریز اصلا کار ساده ای نبود. شما ببینید تراکتور یک تیم کامل روی نیمکت دارد و ما واقعا کار بزرگی کردیم.

 

هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که تراکتور چطور توانست بعد از عقب افتادن از حریفش به بازی برگردد هم گفت: ببینید طبیعی است وقتی تیم در جو تبریز گل می خورد تحت فشار قرار بگیرد ولی ما خیلی زود توانستیم خودمان را جمع و جور کنیم و قبل از گل اول هم یکی دو موقعیت داشتیم و می توانستیم زودتر گل بزنیم.

 

 

رضاوند در مورد این که تا وارد زمین شد استقلال توانست سه گل بزند هم گفت: شاید پا قدم برای استقلال بوده است و از این بابت خوشحالم. در کل باید بگویم که من چه یک دقیقه و چه 90 دقیقه برای استقلال بازی کنم دوست داریم بهترین عملکرد را داشته باشم.

 

او در مورد ارتباط خوب بازیکنان با استراماچونی هم گفت: من واقعا استقلال را تیم یکدلی دیده ام، تیم ما با تمام توان بازی می کند و همه، از بازیکن تا کادرفنی ارتباط خوبی با هم داریم و سعی می کنیم استقلال را به موفقیت برسانیم. به نظر من این رمز اصلی موفقیت استقلال در بازی پیش رو است.

 

هافبک استقلال در مورد شانس قهرمانی استقلال می گوید: نمی گویم به قهرمانی فکر نمی کنیم ولی می خواهیم بازی به بازی پیش برویم. می خواهیم جزو تیم های مدعی باشیم و برای رسیدن به این موضوع تمام تلاش مان را می کنیم.

دیدگاه‌ها