کد خبر : 1647289 | 11 آبان 1398 ساعت 15:25 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

یادگار امام؛ طلسم های سرخ و آبی شکست

ورزشگاه خانگی تیم تراکتور در این فصل محل شکسته شدن طلسم هایی در تقابل با سرخابی های پایتخت شد.

یادگار امام؛ طلسم های سرخ و آبی شکست

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال استقلال روز گذشته در مهم ترین بازی هفته نهم لیگ برتر موفق شد در ورزشگاه یادگار امام تبریز تیم تراکتور را شکست دهد. پیروزی 4-2 آبی ها جدا از اینکه آنها را به جمع مدعیان صدرنشینی لیگ اضافه کرد، یک طلسم بزرگ را هم برایشان شکست.

 

تیم فوتبال استقلال نزدیک به هشت سال بود که در ورزشگاه یادگار امام تبریز و در چارچوب مسابقات لیگ نتوانسته بود تراکتور را شکست دهد. آخرین برد آبی ها در این استادیوم به فصل 91-90 برمی گشت.

 

اما سرانجام این طلسم طولانی مدت به دست آندره آ استراماچونی و تیمش شکسته شد تا نوار ناکامی های استقلال در تبریز مقابل تراکتور پاره شود.

 

نکته جالب درباره ورزشگاه خانگی تراکتور این است که امسال در تقابل تراکتور و پرسپولیس هم یک رکورد در آن شکسته شد. تیم های تراکتور و پرسپولیس در هفته دوم رقابت های لیگ این فصل در تبریز به مصاف هم رفتند و تراکتوری ها موفق شدند با تک گل احسان حاج صفی پرسپولیس را شکست دهند.

 

این پیروزی یک گله تراکتوری ها برایشان یک طلسم را هم شکست. تیم فوتبال پرسپولیس در 4 فصل اخیر که برانکو ایوانکوویچ را روی نیمکت خود داشت، هیچ وقت مقابل تراکتور بازنده نبود اما امسال تیمِ گابریل کالدرون با یک گل مغلوب تراکتور در تبریز شد تا طلسم 4 ساله تراکتوری ها مقابل پرسپولیس در یادگار شکسته شود.

دیدگاه‌ها