کد خبر : 1647307 | 11 آبان 1398 ساعت 17:00 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

در جریان بازی‌های لیگ برتر، فصل نوزدهم

کدام بازی لیگ بیشترین شانس گل داشت؟

دیدارهای لیگ نوزدهم فوتبال ایران در روزهای اخیر هفته نهم را پشت سر گذاشت و در این میان چهار دیدار بیشترین شانس برای گلزنی را به ثبت رساندند.

کدام بازی لیگ بیشترین شانس گل داشت؟

به گزارش "ورزش سه"، بازی های هفته نهم لیگ نوزدهم در روزهای اخیر انجام شد. بازی هایی که تنها تعدادی از آنها می توانست روی آمار هجومی تیم های حاضر در لیگ برتر تاثیر بگذارد.

 

به بهانه دیدار دو تیم تراکتور و استقلال به بررسی پر موقعیت ترین بازی‌های لیگ نوزدهم از ابتدا تا پایان بازی‌های هفته نهم پرداختیم و در این میان چهار دیدار بیشترین موقعیت گل را برای خود به ثبت رساندند.

 

1448364

 

•  تراکتور 2 استقلال 4

 

این دیدار را می‌توان در صدر دیدارهایی دانست که در آن تیم‌ها بیشترین شانس را برای باز کردن دروازه یکدیگر داشتند. تراکتوری‌ها در این دیدار توانستند 8 شانس گلزنی و در سوی دیگر استقلالی‌ها نیز 9 فرصت برای باز کردن دروازه حریف را برای خود بسازند. دیدار این دو تیم از بازی‌های هفته نهم را با 17 فرصت گلزنی می‌توان پر شانس ترین بازی لیگ نوزدهم از ابتدا تاکنون دانست.

 

1448350

 

•  پیکان 6 ماشین سازی 2

 

این بازی نیز در رده دوم بازی‌هایی قرار می‌گیرد که بیشترین فرصت و شانس را برای گلزنی در اختیار داشتند. پیکانی‌ها در این دیدار توانستند 10 شانس گلزنی برای خود ایجاد کنند و در سوی دیگر نیز ماشین سازان با ثبت 6 شانس گل، توانستند تعداد فرصت‌های گلزنی برای این بازی را به عدد 16 برسانند.

 

•  شاهین 0 پرسپولیس 5

 

سرخ پوشان نیز در بازی های این فصل توانستند در یکی از بازی های خود یعنی دیدار برابر نماینده بوشهری لیگ برتر بیشترین فرصت را برای خود بسازند. پرسپولیسی ها در آن دیدار 9 شانس برای باز کردن دروازه تیم میزبان داشتند این شانس برای شاهینی ها تنها 3 بار به وجود آمد تا این دیدار با 12 شانس گلزنی، یکی از دیدنی ترین بازی های لیگ نوزدهم نام بگیرد.

 

 

•  نساجی 4 پیکان 3

 

طبیعتا از پرگل بودن بازی مورد نظر می توان نتیجه گرفت که این دیدار نیز به مانند بازی های قبلی یکی از پرشانس ترین بازی ها برای گلزنی بوده است. نساجی که در این دیدار به برتری رسید توانست 5 شانس گلزنی برای خود ایجاد کند و در سوی دیگر نیز پیکانی ها توانستند 7 موقعیت گل برای خود ایجاد کنند تا این بازی نیز با 12 شانس گلزنی در رده بازی هایی قرار بگیرد که موقعیت های فراوانی برای گل زنی در آن به وجود آمد.

 

دیدگاه‌ها