کد خبر : 1647348 | 11 آبان 1398 ساعت 19:27 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: در انتخاب ترکیب اصلی اشتباه کردم

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، پس از شکست این تیم مقابل بورنموث اعتراف کرد که اشتباهاتی از جانب او در این دیدار رخ داده است.

سولسشر: در انتخاب ترکیب اصلی اشتباه کردم

به گزارش "ورزش سه"، بورنموث امروز موفق شد در یک دیدار نزدیک، با درخشش جاشوا کینگ از سد منچستر یونایتد عبور کند. این در حالی بود که شیاطین سرخ طی یک روزهای اخیر نتایج خوبی کسب کرده بودند و امیدواری زیادی برای بازگشت به اوج داشتند. منچستر یونایتد به دنبال چهارمین پیروزی خارج از خانه متوالی خود در ۱۰ روز گذشته بود؛ بردی که می توانست تا حدود زیادی فشار ها را روی سولسشر کاهش دهد.

 

پس از پیروزی منچستر یونایتد مقابل تیم‌های پارتیزان بلگراد، نوریچ و چلسی در هفته گذشته و کاهش اعتراضات نسبت به سولسشر، قطعاً شکست مقابل بورنموث دوباره باعث افزایش نارضایتی هواداران منچستر یونایتد خواهد شد.

 

1441278

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی شیاطین سرخ پس از شکست تیمش مقابل بورنموث گفت: " ما در حال حاضر بسیار ناامید هستیم. شما وقتی به زمین تیم‌هایی مانند بورنموث می آیید، لازم است که به خوبی بازی را کنترل کنید، اما ما در این کار موفق نبودیم و نتوانستیم به هدف خود دست پیدا کنیم. البته شاید من هم در این بازی مرتکب اشتباهاتی شدم و می توانستم تغییراتی در ترکیب اصلی ایجاد کنم. ما در ابتدا بازی را به خوبی آغاز کردیم اما در بعضی اوقات کیفیت اصلی خود را از دست دادیم. منچستریونایتد باید در این دست بازی ها به پیروزی دست پیدا کند؛ با این وجود ما شکست خوردیم و تنها راه صبر کردن و انتظار برای بازی های بعدی است."

 

سولسشر در ادامه گفت: " همیشه به ثمر رساندن گل اول بسیار مهم است که ما نتوانستیم در مقابل بورنموث موفق به انجام آن شویم. با این وجود ما چند موقعیت برای زدن گل تساوی ایجاد کردیم اما در نهایت نا موفق بودیم."

دیدگاه‌ها