کد خبر : 1647380 | 11 آبان 1398 ساعت 21:03 | 76.2K بازدید | 0 دیدگاه

بالاتر از همه زوج،ها و مثلث،های لیگ،های اروپایی؛

درخشان و جادویی؛ سادیو اِم اِی اِن یی

برای او که سادیو مانه باشد، لحظاتی کافی بود؛ برای پایه گذاری گل تساوی لیورپول و کمی قبل از پایان، ضربه سری جادویی برای کسب سه امتیاز دیدار دشوار لیورپول مقابل استون ویلا در ویلا پارک.

درخشان و جادویی؛ سادیو اِم اِی اِن یی

 

به گزارش "ورزش سه"، آن‌هایی که سادیو مانه را یکی از برترین مهاجمان جهان می‌دانند، امروز فرصت مناسبی برای اثبات مدعای خود پیدا کردند. این مهاجم سنگالی در دقایق پایانی بازی گره خورده لیورپول مقابل استون ویلا، با دو حرکت استثنایی نتیجه بازی را به سود تیمش تغییر داد تا یورگن کلوپ دل نگران کنار خط، در پایان بازی تقدیر ویژه ای از او به عمل بیاورد.

 

در صحنه گل اول لیورپول در دقیقه ۸۶، مانه به ناگاه و در حالی که در حالت ایستا توپ را در اختیار داشت، سانتر غیرقابل مهاری را به گوشه محوطه شش قدم در زاویه مخالف فرستاد تا اندی رابرتسون با یک ضربه سر بازی را به تساوی بکشاند.

 

اما در حالی که لیورپولی ها، خوشحال از گریختن از یک شکست دیگر و حفظ بی شکستی در لیگ برتر به حملات خود ادامه می‌دادند، مانه این بار کرنر الکساندر آرنولد را در دقیقه ۹۰+۴ با یک ضربه استثنایی روی تیر یک به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

 

1448484

 

مانه این گل را با پشت سر و به شیوه‌ای عجیب و غریب، با فرار از دست مدافع یارگیر خود به ثمر رساند. در حالی که ضربه پیچ‌دار آرنولد، تنها به یک اشاره احتیاج داشت تا از مقابل چشمان تام هیتن دروازه بان استون ویلا تند و سریع بچرخد و لیورپول را فاتح سه امتیاز این بازی بسیار دشوار کند.

 

لیورپول در این مسابقه تا دقایق پایانی با گل ترزگه از حریف خود عقب بود و به نظر می‌رسید کار شاگردان کلوپ در ویلا پارک گره خورده است، اما بعد از آنکه منچستر سیتی در خانه و مقابل ساوت‌همپتون گل های خورده را جبران کرد و از شکست پیروزی ساخت، لیورپول نیز راه افتاد و دست ها را به دور گلوی حریف سرسختش حلقه کرد و در نهایت، بازی را با پیروزی پشت سر گذاشت تا همچنان صدرنشین بی شکست و مطلق لیگ برتر فوتبال انگلیس باقی بماند.

 

البته این بازی آخر امضای سادیو مانه را پای خود داشت. مهاجم فداکار و بی جانشین تیم لیورپول و ستاره درخشانی که اگر بهترین مهاجم فعلی جهان نباشد، یکی از بهترین هاست.

 

 

1448487

تام هیتن دروازه بان استون ویلا در دقیقه ۷۳ با واکنشی عجیب با کتف سمت راست ضربه سر مانه را مهار کرد و مانع از فرو ریختن دروازه استون ویلا شد اما مقاومت او در مقابل مانه ی خستگی ناپذیر در دقایق آخر شکست.

 

 

1448488

سادیو مانه با ضربه ریسکی و خطرناک توپ را با پشت سر از میان مدافعان بلند قامت استون ویلا به درون دروازه بنفش پوشان ویلا پارک قل داد.

 

 

1448483

شادی بعد از گل سادیو مانه و حرکت او به سمت الکساندر آرنولد که کرنر او به تیر اول پایه گذار گل لیورپول شد.

دیدگاه‌ها